Gå til innhold

Treff Steinkjer N-T: Skal vi ha noen treff 2016? (nå side 43)


Torbjørn E39
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 637
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som vet de blir med?

Teaser:

y7a3jzgk1xojyeqrat6f.jpg

Håper det går greit at jeg lånte noen bilder:-)

Du kunne ha spurt før du tok med bilde av handa mi da :lol:

Ser ut til at jeg melder avpass. Har blitt spurt om å stå lengre på offshore-turen min (les: $$$$$ 8) ) så jeg kommer ikke hjem før mandag ( 14.des ).

Ja, jeg tengte på det, men fant ut at det kunne være lettere å få tilgivelse enn tillatelse... :-)

Jeg har stått 10 dager ekstra på båt i offshore jeg nå, og får ikke en krone ekstra, så dersom noen kan fikse meg jobb som dp operatør/kontroll rom opperatør på rig så kommer jeg STRAKS.!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stått 10 dager ekstra på båt i offshore jeg nå, og får ikke en krone ekstra, så dersom noen kan fikse meg jobb som dp operatør/kontroll rom opperatør på rig så kommer jeg STRAKS.!!!

Aiai, kjedelig det ja, stå over så lenge uten noe ekstra.

Får 100% tillegg fom første time ut over ordinær tur som vi jobber, så tre ekstra dager gir 36 timer 100%. Og er det u-frivillig (altså pga vær etc sånn at helikopteret blir kanselert) får vi ventelønn de timene vi ikke jobber (ca 2000 per natt (de 12 timene vi ikke jobber) mener jeg å huske).

Har du vært på rig før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har hørt om dette. Jeg er ikke her frivelig nå...

Har vært endel på kurs sammen med rig personell og de fortalte at de har overtid på kurs. Vi på båt har samme bet. som når vi er ute, bare at vi ikke opptjener fritid... Altså tjener vi dårligere når vi jobber på fritiden...

Har ikke jobbet på rig, men har veldig lyst:-)

Og er meget godt kvalifisert;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir det med treffet på søndag?? Faller Verdal'n ut eller? Har fått levert 1 tonn med varer fra Ikea idag, å skal prøve det jeg kan å få skviset inn noen timer med bimmer treff ;-) Tar meg en fridag imorgen og håper å få alt klart til montering på lørdag... Hoster isolasjon akkurat nå, mm godt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...