heimkokt Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 har satt skruvinga på høygir for å få bmwn ferdi nok t søndag så håper jeg rekker det og får delene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Noen som vet de blir med?Teaser: Håper det går greit at jeg lånte noen bilder:-) Du kunne ha spurt før du tok med bilde av handa mi da Ser ut til at jeg melder avpass. Har blitt spurt om å stå lengre på offshore-turen min (les: $$$$$ ) så jeg kommer ikke hjem før mandag ( 14.des ). Ja, jeg tengte på det, men fant ut at det kunne være lettere å få tilgivelse enn tillatelse... Jeg har stått 10 dager ekstra på båt i offshore jeg nå, og får ikke en krone ekstra, så dersom noen kan fikse meg jobb som dp operatør/kontroll rom opperatør på rig så kommer jeg STRAKS.!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Jeg har stått 10 dager ekstra på båt i offshore jeg nå, og får ikke en krone ekstra, så dersom noen kan fikse meg jobb som dp operatør/kontroll rom opperatør på rig så kommer jeg STRAKS.!!! Aiai, kjedelig det ja, stå over så lenge uten noe ekstra. Får 100% tillegg fom første time ut over ordinær tur som vi jobber, så tre ekstra dager gir 36 timer 100%. Og er det u-frivillig (altså pga vær etc sånn at helikopteret blir kanselert) får vi ventelønn de timene vi ikke jobber (ca 2000 per natt (de 12 timene vi ikke jobber) mener jeg å huske). Har du vært på rig før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Ja, har hørt om dette. Jeg er ikke her frivelig nå... Har vært endel på kurs sammen med rig personell og de fortalte at de har overtid på kurs. Vi på båt har samme bet. som når vi er ute, bare at vi ikke opptjener fritid... Altså tjener vi dårligere når vi jobber på fritiden... Har ikke jobbet på rig, men har veldig lyst:-) Og er meget godt kvalifisert;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Hvordan blir det med treffet på søndag?? Faller Verdal'n ut eller? Har fått levert 1 tonn med varer fra Ikea idag, å skal prøve det jeg kan å få skviset inn noen timer med bimmer treff Tar meg en fridag imorgen og håper å få alt klart til montering på lørdag... Hoster isolasjon akkurat nå, mm godt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Det har vært litt lite aktivitet her inne de siste dagene, så det er mulig vi utsetter treffet etpar dager. Ole kommer ikke hjem, og det er u-sikkert om jeg kommer hjem.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Jeg skal til steinkjer neste helg vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Tror vi sier det slik at vi setter ut treffet så Ole og jeg får kommet oss hjem jeg.. Om ingen har for store innvendinger. Si i fra når det passer for dere.. Kansje neste helg ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimkokt Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 passer bra for meg fikk ikke alle delene så Får jeg kansje stilt med komplett interiør også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 da sier vi det at vi får ta det neste helg. ble litt mer opptatt en jeg hadde tenkt jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 Mulig jeg blir enda en ekstra dag her ute (altså hjem tirsdag). Så neste helg høres bedre ut ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 Nå hvordan blir det til helgen? Kommer vel hjem igjen fra Bodø på fredan, og satser på ferdi montert kjøkken på lørdan.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Bra jeg ikke satt meg i bilen å kjørte innover igår da ser jeg Tenkte på det, men droppa det pga været Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimkokt Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 burde fått til noe snart, ligger bra med snø og Steinkjer bil har fått in en demo X1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Humman Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Bimmers treff i Februar?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå