Gå til innhold

Treff Steinkjer N-T: Skal vi ha noen treff 2016? (nå side 43)


Torbjørn E39
 Share

Anbefalte innlegg

Ja vi skulle både hatt ett ordinært treff og ha fått gjennomført opplegget som ble planlagt i desember.

Selv om det er meldt litt kaldere vær igjen enn hva det er nå så er det allikevel forhåpentlig vis slutt på sprengkulda vi hadde og da vil kanskje flere være intresert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 637
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

YYYYYEEEEZZZZZZZ.

Planen er å prøve ijenn i februar, men det er jo litt opp til dere med "prosjektene" også. Jeg kommer hjem fra fjorden 17.feb, også skal jeg på blodbanken å gi blod 20.feb. Ellers er jeg rimelig klar:-)

Forresten: "Humman"? pussig nick, det må du forklare meg en dag. :D

Ivanrogov: Ja, det er han som kjøpte Geir Jørgen sin ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er foreløpig terminliste for Bmwccn Trøndelag i år:

Mai

Søn 02.05.10 Vårtur til Ånn

Lør 08.05.10 Vårmønstring Scandic Shine, Verdal

Lør 22.05.10 Banetreff Frøya

August

Søn 15.08.10 Banetreff Lånke (denne kan bli strøket pga arbeid med banen)

Ellers kommer det ny bmw forhandler på Verdal. Bilhuset Visborg, så vi får se om det ikke blir noen planer med de etterhvert. Har tenkt å høre med de om pre-lansering av nye modeller, klubb-kvelder osv. Vi får se hva vi får til, klubben er også aktive med de for diverse aktiviteter.

Ellers har jeg planer om å få til:

Juni: Go-kart i Ogndalen om det er interesse for det. Ev. med sosialt og grilling etterpå, Dolly e.l.

Vært morro å fått til et "street-meet" på torget i Steinkjer en søndag også, alt etter hva folk er gira for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten rettelse ang. BMW forhandler.

Visborg Auto forhandler Opel, Suzuki og Izusu.

Bilhuset Visborg forhandler Saab og Subaru og vil få inn BMW i sitt produktspekter om kort tid.

Fortsatt ikke helt riktig, Saang Young forhandles også av en av disse. Og saab delen vil vel bli "degradert" til kun verksted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olelink: SSang Young skiltet har i allefall blitt tatt ned fra veggen hos Bilhuset Visborg.

Ivanrogov: Ja

Det har ikke jeg fått med meg, isåfall er jo det jo topp om de har sluttet med det også :D

Makan til ramlebiler :-&

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Er det stemning for å prøve å få til et skikkelig Trøndelagstreff litt før påske? Tenkte da på muligheten for å samle folk fra både Steinkjer og Trondheimstreffene til et stort treff på nøytralt område. Det har jo ikke vært noe slikt på lang tid. Hvis noen har forslag til tid og sted, kan det jo dette diskuteres i begge trådene. Hvordan høres dette ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...