Gå til innhold

Treff Steinkjer N-T: Skal vi ha noen treff 2016? (nå side 43)


Torbjørn E39
 Share

Anbefalte innlegg

Virker litt labert her nå :shock: Neida interessen for treff er nok der fortsatt for flere, men virker som kulda ikke vil slippe ordentlig enda. Surt å kjøre utendørstreff og fryse oss syke å. For min del har jeg ikke noe hast med treff, venter fortsatt på å få tilbake 535'n fra eks'n, fåes vel i retur i løpet av 2 uker håper jeg. Men skulle det bli treff før den tid (om folk ønsker da) så får jeg sikkert til å stille med E61 istedet 8) Får se om vi får noen kontakt med den nye bmw forhandleren på Verdal. Om de ønsker noe blest i april der de får besøk av oss på bimmers og bmwccn f.eks?

Ellers vurderer jeg sterkt å bli med Bmwccn på vårtur til Ånn søn 2 mai, vært morro å fått til en bra kollonne fra Nord-Trøndelag og helst større enn de i Sør :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 637
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ellers vurderer jeg sterkt å bli med Bmwccn på vårtur til Ånn søn 2 mai, vært morro å fått til en bra kollonne fra Nord-Trøndelag og helst større enn de i Sør :mrgreen:

Oooh Yeah 8)

Ang treff så har jeg også holdt litt tilbake pga kulda, gidder ikke stå ute å fryse i 15-20 minus.

Men nå ser det lysere ut på vær varslet, kommer fort opp på plussiden nå.

Hadde også håpet å få klar 520'n igjen så antallet biler på ett evt treff blir størst mulig.

Hvordan blir det med den tour'n din "Brættis" ?

For min del er jeg hjemme i to og en halv uke fra nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som er hypp på et treff i nærområde snart eller? det har jo blitt varmere i været for tiden (men drittvær) så om vi finner oss et parkeringshus og treffes i så hadde vi jo kunne hatt et lite meet snart. det er jo en bra parkeringskjeller som er døgnåpen på domus på levanger. der er det også ganske lunt inne. noen som er interisert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når og hvor passer det best for folket da? ettersom det er slik dritt vær om dagene burde vi hatt treffet i et parkeringshus. da er det vel bare steinkjer og levanger som passer. men parkeringshuset på steinkjer ved esson er vel veldig åpent.. det på domus levanger er veldig tett slik at det er ganske lunt for vind der inne.. jeg er vel egentlig opptatt mestparten av tiden framover men skal klare og ta meg fri fra mekkingen noen timer for og beskue bmwer, prate skit og drikke kaffe.

så hva mener folket??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levanger er vel godt i midta av trøndelag. Virker som det er flere fra sør i nordtrøndelag på forumet, enn nord? Så mulig vi får bedre oppmøte på levanger :)

En søndag fra 13.00 fks?

Høres greit ut for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bumper denne litt jeg. nå må folk i trøndelags område stille opp. om jeg har tid så skal jeg få prøvd og stekt no vaffler eller no. stiller også med kamera om det er noen som vil ha en photo shoot. om det kommer noen som ikke vet hvor den parkerings kjelleren ligger så kan jeg kontaktes på 93013274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...