Stoppie_Master Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Ble nu ikke trøtt av å se på dette: En til snutt av samme sjåfør/bil: Filmet med mitt Canon EOS 550D kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Kan ikke si at det var tom bane da, litt action var det nu En til filmsnutt med den svarte M power bilen, som var sponset av Dekk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 En runde med den lett modda grønne bimmern Og litt mer: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Litt mere film fra lånketreffet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Vi slapp unna pess regnet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 Planlegger et nytt treff Lørdag 25.sept med tema for dagen: trimming/tuning av bil. Får besøk av Ultimo AS v/Trond som vil fortelle litt om tuning alternativer og hva Ultimo kan levere. Blir muligheter for trimming av bil den dagen, send meg PM ved interesse for dette slik at jeg kan si ifra til Trond hva utstyr som trengs. Steinkjer Bil vil stille med demo- biler for prøvekjøring og hyggelige priser fra delelageret. Satser på enkel servering kaffe/kaker, om det blir stor påmelding kan det hende det blir bestilt og solgt smurte baguetter/ brus e.l. MELD DEG PÅ IDAG OG SETT AV DAGEN! Bimmers medlemmer og Bmwccn er inviterte. Satser på en flott dag som blir dokumentert med både tekst og bilder i Fahrfreude. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet September 3, 2010 Forfatter Share Skrevet September 3, 2010 Hmm ingen som er interesserte i treff?? Med bare 3 uker til treffet er det litt alarmerende... Trodde faktisk et slikt treff ville være av interesse for mange. Kan dere iallefall skrive om dere ikke kommer så kan jeg planlegge noe annet den helga dersom interessen er så laber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 hadde jeg blitt ferdig med m5 familievogna eller m535 turbo`n så har jeg kommet jeg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Jeg kommer! Og alle som vil ha tatt bilde av bilen sin får det Jeg tar med fotoutstyr og har tenkt til å ta bilde av alle som ønsker det... og kansje ikke ønsker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Oppmøte på lånkebanen eller, og når kl? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet September 4, 2010 Forfatter Share Skrevet September 4, 2010 Oppmøte på lånkebanen eller, og når kl? Lånkebanen?? Treffet er på Steinkjer Bil, det lokale bmw verkstedet på Steinkjer. Tidspunkt ikke helt bestemt enda, må se om det er noe interesse for treff før jeg planlegger mere. Har vært helt dødt med tilbakemeldinger siden jeg la ut ny info om treff.. Ligger på kalender og forum til bmwccn nå også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Oppmøte på lånkebanen eller, og når kl? Lånkebanen?? Treffet er på Steinkjer Bil, det lokale bmw verkstedet på Steinkjer. Tidspunkt ikke helt bestemt enda, må se om det er noe interesse for treff før jeg planlegger mere. Har vært helt dødt med tilbakemeldinger siden jeg la ut ny info om treff.. Ligger på kalender og forum til bmwccn nå også. Jeg må begynne å lese litt nøyere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 Event laget på facebook! http://www.facebook.com/event.php?eid=115958508457936 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Jeg kommer Torbjørn.. Får mest sansynlig med enda en X5 fra Namdalseid også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 Jeg kommer Torbjørn.. Får mest sansynlig med enda en X5 fra Namdalseid også.... Det er bra Stig Har hatt planer om et slikt treff med trimming som tema lenge, tror det vil være av stor interesse for flere. Finnes ikke mange aktører i N-T, så greit å få en sørfra å ta turen oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå