Stoppie_Master Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Beklager, men jeg får ikke til å stille opp i dag... Jeg skulle komme med kameraet mitt og ta bilder av alle bilene samt fått info om min egen bil osv. Men magen min er ikke på parti med meg i dag, så det er best at jeg holder meg maks 1min unna dassen, så jeg orker ikke å gamble med en tur fra stjørdal i dag, er dessuten trøtt etter å ha sotte på skåla fram til kl 4 i natt Men ønsker alle en fin dag, her i stjørdalen stråler nu i alle fall sola fra blå himmel nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Det blir en topp dag i dag ! Håper på stort oppmøte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Noen som tok noen bilder i dag ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Denne kjenner du vel Daniel: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Min Grønne, JørgenM`s sorte og en fremmen estoril blå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Det var en fin dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Enda et bilde av min sin og Jørgen sin: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Denne gikk forholdsvis stygg godt...: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 Oisann her har d skjedd ekstremt lite siden sept. 2010 !! Hva skjer a folkens?? Noe nytt?? Noen som har byttet bmw modell eller gått over til fienden?? Driver sånn smått å tenke i planer nye treff for sesongen. Kan starte med det som foreløpig ligger som terminliste for året med BMWCCN: - Februar 01.02.11 Gokart Heimdal (M-Pakke med mat) 05.02.11 Årsmøte- Rica Hell Hotell Stjørdal ( se forsiden på hjemmesida for info) - Mars 01.03.11 Gokart Heimdal (M-Pakke med mat) 05.03.11 Marienborg RC, Innendørs bilbanekjøring (info vil bli sendt ut) - April 05.04.11 Gokart Heimdal (M-Pakke med mat) 30.04.11 Vårtur, Turmål ikke avklart enda - Mai 07.05.11 Pussetreff GS Bildeler Trondheim 22.05.11 Banetreff Lånke - August 14.08.11 Banetreff Lånke Ellers har jeg selv planer om å arrangere et treff på Steinkjer Bil i juni. Og om interessen er der få til en felleskjøring fra Steinkjer til Ogndalen for å kjøre go-kart med etterfølgende grilling/pilsning. Får se an antallet når det nærmer seg. Hva tror dere?? Kom gjerne med innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Oisann her har d skjedd ekstremt lite siden sept. 2010 !! Hva skjer a folkens?? Noe nytt?? Noen som har byttet bmw modell eller gått over til fienden??Driver sånn smått å tenke i planer nye treff for sesongen. Kan starte med det som foreløpig ligger som terminliste for året med BMWCCN: - Februar 01.02.11 Gokart Heimdal (M-Pakke med mat) 05.02.11 Årsmøte- Rica Hell Hotell Stjørdal ( se forsiden på hjemmesida for info) - Mars 01.03.11 Gokart Heimdal (M-Pakke med mat) 05.03.11 Marienborg RC, Innendørs bilbanekjøring (info vil bli sendt ut) - April 05.04.11 Gokart Heimdal (M-Pakke med mat) 30.04.11 Vårtur, Turmål ikke avklart enda - Mai 07.05.11 Pussetreff GS Bildeler Trondheim 22.05.11 Banetreff Lånke - August 14.08.11 Banetreff Lånke Ellers har jeg selv planer om å arrangere et treff på Steinkjer Bil i juni. Og om interessen er der få til en felleskjøring fra Steinkjer til Ogndalen for å kjøre go-kart med etterfølgende grilling/pilsning. Får se an antallet når det nærmer seg. Hva tror dere?? Kom gjerne med innspill Hei Torbjørn. Må vel få til treff i sommer ja, men de gocart'ene oppe i Ogndal'n er vel ikke så alt for gromme? Den ene går jo bedre enn den andre Ellers så må vi prøve og komme oss på noen av disse treffene, samle en gjeng i fra Steinkjer og omegn kanskje? Har forøvrig bytta til e46 jeg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Aaaaahhh, endelig kan jeg begynne å fylle opp med litt treff ting i kalenderen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 5.feb, 5.mars, 30.april, 7.mai, 22.mai og 14.aug er check for min del, dit skal jeg. Spørs bare om bimmern er med så lenge, men time will show. Så sett av datoene iallefall og spikre de hvis de blir endret så blir dette gjort på årsmøte 5 feb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Jeg skal på årsmøtet, er jo så nært at jeg kan bare gå i tøfflene Viktig å få slikt tidlig inn i kalenderen, slik at kvinnfolkan ikke når å få inn annet piss i kalenderen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå