jon///M Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 noen som er hypp på et lite bimmers meet før vinterhjula skal på eller sommerbilen skal til lagring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Et treff for å avslutte sesongen kunne absolutt hvert interresant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZayteX Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Det hadde vært topp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Lørdag/søndag 15/16? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Jeg kommer hjem fra sjøen 19. okt. Blir gjerne med etter dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Da begynner sommeren og nerme seg. noen som er hypp på et treff snart? om det blir en finværsdag snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Hypp på treff er jeg ja mangler bimmer enda da, men vi får se hva som skjer med det utover våren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 det er god plass til og bli med i caben om det blir treff før du får tak i en bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 opp.. ingen innafor som er interisert i et lite bmw meet for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Lenge siden sist nå så joa, om det ikke kræsjer med noe annet så stiller jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Jeg vil, jeg vil, jeg vil!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 om noen har noen ide om hvor og når så er det bare og rope ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Hiver meg på hjul når Brættis passerer sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 flott jo flere jo bedre hva mener folket er best sted og tid? før påske, etter påske.. steinkjer, verdal, levanger etc.. er jo skikkelig skit vær for tiden men kanskje det er bedre etter påske.. og kanskje flere har fått på sommerhjul. for meg passer det når som helst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 Har opprettet en facebook gruppe for oss i Nord-Trøndelag som også kan brukes å lage treff, dele bilder, spørre om hjelp til diverse feilsøking/deler/kjøp/salg osv. Link: https://www.facebook.com/groups/418532438162824/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå