325ixx Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 har det noko + med å sette på kn opent luftilter på e30 325 ? Får det noko effektøkning? blir lyden annarleis? har scorpion bakpotte no.. kjem eg te og høyra filtere viss eg sette på det, når eg ha den potta ? takker for svar, kan skriva litt + - på svara:) Tusen Takk
e30 tic Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 har det noko + med å sette på kn opent luftilter på e30 325 ?Får det noko effektøkning? blir lyden annarleis? har scorpion bakpotte no.. kjem eg te og høyra filtere viss eg sette på det, når eg ha den potta ? takker for svar, kan skriva litt + - på svara:) Tusen Takk du vil nok ikke merke så mye effekt messig, med mindre du har et tett orginat filter fra før få en ganske tøff grom "suge" lyd om du skjønner
325ixx Skrevet August 23, 2008 Forfatter Skrevet August 23, 2008 vil eg høyre den gått med når eg ha bakpotte? tenke på luftemegde målaren, kan det bli større sjangse før den blir skada ryke? kan eg mista effekt?
Sir Hofstad Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Kan få deg rimelig chip til meg som gjør mer en dette.
325ixx Skrevet August 23, 2008 Forfatter Skrevet August 23, 2008 tenke ikkje så masse på effekten.. lure berre på om det ha noko hensikt, i forhold til lyd..?
Lars89 Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 Har en del å si for lyden, men ikke sikkert du vil høre så veldig stor forskjell pga effektanlegg. Ville installert det uansett. Pynter opp motorrommet litt.
icc Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 Syns bare sugelyden fra konfilter ødelegger fine brommelyden fra motorn. Vet om fler som har bytta tilbake. Men det er vel mest smak og behag.
MrBrum Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 KN filter slipper gjennom flere partikler og drit som orginalfilteret stopper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå