Mexos Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Begynner vi ikke snart å bli lei av å kaste dritt om stygge biler på finn.no? Alle bilmodeller har jo noen tilbakestående eiere uten smak så er jo alltids noen eksemplarer som blir ødelagt. Slik er det desverre, ingenting å grine over Med mindre det er en av ens gamle biler da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Begynner vi ikke snart å bli lei av å kaste dritt om stygge biler på finn.no? Stygge biler på finn.no vil nok alltid være noe nytt for en eller annen, så tråder om disse vil nok fortsette å komme. Kanskje vi skulle hatt en egen "Stygg bil på finn.no" tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Huff at det er mulig . Skulle vært lover mot sånn . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Er det noe mere å si enn fy f***!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 den oransje er vel en gamle te Mysild hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Det blir rett å slett for voldsomt! Skal du style E36`en så egner den diskrète stylinga seg best mener nå jeg.. Ser mere gjennomført ut.. Monterte en GT leppe på orginalfangern, M3 sideskjørt og M3 list, samt oppgraderte alt av lykter rundt om på min gamle 325 og det var nok i massevis mener nå jeg da http://bimmers.no/modules.php?set_album ... _photo.php http://bimmers.no/modules.php?set_album ... _photo.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå