Gå til innhold

Hartge M3 CSL - TIL SALGS!


morteym
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 336
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva slags karboninnsug har du satt på da?

Siden flapsen er fjernet hos meg, så kommer lyden tidligere enn på orginal csl (det er derfor den er fjernet). På CSL kommer den ved ca 3000-3500 rpm. Hvis du ser på filmklippet, så ser du at "roar"-lyden kommer allerede ved ca 2000 rpm så lenge det er noe motstand (gasspådrag). Men selve karakteren på lyden utvikler seg jo med turtallet. Sjeldent jeg drar over 4-5000 rpm når jeg gjør det kun for å høre på lyden.

La opp et bilde på forsiden som ble publisert i BIL i 2005. Altså ikke mitt bilde det heller. BBS vinterfelgene som står på der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags karboninnsug har du satt på da?

Siden flapsen er fjernet hos meg, så kommer lyden tidligere enn på orginal csl (det er derfor den er fjernet). På CSL kommer den ved ca 3000-3500 rpm. Hvis du ser på filmklippet, så ser du at "roar"-lyden kommer allerede ved ca 2000 rpm så lenge det er noe motstand (gasspådrag). Men selve karakteren på lyden utvikler seg jo med turtallet. Sjeldent jeg drar over 4-5000 rpm når jeg gjør det kun for å høre på lyden.

La opp et bilde på forsiden som ble publisert i BIL i 2005. Altså ikke mitt bilde det heller. BBS vinterfelgene som står på der :)

Sjelden over 4000-5000?

Motoren har jo toppeffekt ved 7900 rpm og ber om å varves ut til sperra... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg mener når jeg trykker på gassen bare for å få hørt litt lyd

så trenger jeg ikke varve høyere. Det er ikke slik at lyden kommer og forsvinner igjen ift et visst turtall. Den blir bare hissigere, men helt rolig på lavt turtall uten motstand/akslerasjon.

Hvordan er det med din da? Det er vel konfilter som sitter i enden der?

Mye måtte du gi i NOK da? Nesten 2200 Euro bare for boksen på den siden der. Sykt dyre disse kopiene også, men det er strengt tatt verdt det hvis lyden er grom. Får lage noen lydklipp du også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men har fått den brukt og det var billig. med kon filter og alu lmm hus. og et par rør som var for lenget. det var ikke bare bare sette inn. tok vel 9 timer til sammen for å sette det inn, med røykpause og snakking inni mellom. fikk hjelp av noen bekjent så det gikk vel bra.

det er ikke ofte jeg er over 5000rpm heller.

jeg får lyden fra 3000-4500rpm, etter det så overtar eisemann lyden:)

lyden er som en NA v8 med 6-7liter som skriker...

er dårlig med å lage film hos meg ass:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en nydelig bil med flotte egenskaper!

Mange har en mening om den bilen.

Uansett hva"spesialistene"mener så er det en rå og pen bil!

Bra du har satt deg inn i historien rundt bilen.

Slipper du å bli halshugget på div fora.

Og ja jeg kunne godt tenkt meg en slik selv.

Håper du finner tid å komme en tur på Vålertreffet

http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=470478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...