Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herrrrlig! Fantastisk lyd fra carboninnsuget og overgangen til eksosen når du kjører forbi er drittøff 8) Jeg må innrømme at jeg synes bilen er bøllete ut med BBS'ene også...

  • Svar 336
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg klarer ikke å bestemme meg hva som ser best ut av CH og Hartge..

Tror det kanskje heller mest mot CH ;)

Den er så fin den bilen din!!

Skrevet
Søreng: Ja, det burde jeg gjort. Han som tok imot betaling på Rudskogen sa jeg måtte ta bilen utpå banen, men jeg sa at jeg ikke turte. Blir nervøs av tanken jeg, men jeg har veldig lyst...hehe.. men hjelper sikkert å sitte på noen runder ;)

Skal prøve å huske å minne deg på det neste gang det er banekjøring! Som magnus nevnte her.. Er noe helt annet enn å kjøre hardt på veien ja! Vanvittig gøy :twisted:

Skrevet

Lite klipp av den BMW Supertouringen:

Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Når det kommer fra entusiaster så er det gøy å få litt "oppmerksomhet" for bilen og det som har blitt gjort. Er veldig fornøyd selv.

Eksosen gir nesten litt for lite lyd på tomgang og når anlegget er ikke er varmt synes jeg. Det er både en fordel og en "ulempe".... Det kan som sagt gi litt ressonans når det er varmt og en har en viss motstand, men generelt så vil jeg si at det er enkelt å leve med det. Resonansen er heller ikke så voldsom at man får dotter i ørene, men over lang tid så blir støy slitsomt. Men selv synes jeg ikke det er noe problem mesteparten av tiden. Alle har ulike preferanser, så må nesten bare høre selv.

Skrevet

Har hørt påstander om det jeg også, men de må jo vite hva de driver med. Kanskje det er en spesiell teknikk for å gjøre det som gjør at det ikke er anbefalt utført av personell uten spesiell kompetanse? Hvis det er for lavt oljenivå så tror jeg kassa ryker..

Papirene jeg fikk var på tysk, men jeg er nesten sikker på at det sto girolje der. Hvis ikke det er hydraulikkolje til smg-pumpa eller noe da? Jeg har jo SMGII.

Skrevet

på den service arka for insp 2 som fulgte med bilen min stod det at det ikke bytta, selv om det er ett punkt om det..

hvor mye betalte du for insp 2 der nede?

Skrevet

Insp II med ventiljustering kosta 1150 Euro, eller 10350 NOK med en kurs på 9. Bavaria her hjemme skulle ha 16642,- mens Bilia (gamle Tronrud bil) i Fredrikstad ville ha over 19500,-. Det er ca 60-90% dyrere.

Skrevet
jo, det er in 1'ern også. men har hørt meg litt rundt at man ikke skal skifte det... så jeg er usikker....

Det er ikke en del av Insp. I (men Insp II)

Og jo, den kan med fordel skiftes som all annen olje, selvom den liksom skal være "lifetime"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...