EirikL Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Herrrrlig! Fantastisk lyd fra carboninnsuget og overgangen til eksosen når du kjører forbi er drittøff Jeg må innrømme at jeg synes bilen er bøllete ut med BBS'ene også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Jeg klarer ikke å bestemme meg hva som ser best ut av CH og Hartge.. Tror det kanskje heller mest mot CH Den er så fin den bilen din!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Heller faktisk mot BBS jeg også, men til show er det helt klart tøffere med Hartge felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 var fin lyd på det anlegget!! hvordan er den når du kjører på 2500-2800rpm? bråker det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Søreng: Ja, det burde jeg gjort. Han som tok imot betaling på Rudskogen sa jeg måtte ta bilen utpå banen, men jeg sa at jeg ikke turte. Blir nervøs av tanken jeg, men jeg har veldig lyst...hehe.. men hjelper sikkert å sitte på noen runder Skal prøve å huske å minne deg på det neste gang det er banekjøring! Som magnus nevnte her.. Er noe helt annet enn å kjøre hardt på veien ja! Vanvittig gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Lite klipp av den BMW Supertouringen: Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Når det kommer fra entusiaster så er det gøy å få litt "oppmerksomhet" for bilen og det som har blitt gjort. Er veldig fornøyd selv. Eksosen gir nesten litt for lite lyd på tomgang og når anlegget er ikke er varmt synes jeg. Det er både en fordel og en "ulempe".... Det kan som sagt gi litt ressonans når det er varmt og en har en viss motstand, men generelt så vil jeg si at det er enkelt å leve med det. Resonansen er heller ikke så voldsom at man får dotter i ørene, men over lang tid så blir støy slitsomt. Men selv synes jeg ikke det er noe problem mesteparten av tiden. Alle har ulike preferanser, så må nesten bare høre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Grom lyd på filmen der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 hei du vet du om de tyska gutta skiftet girkasse oljen på din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 Ja, det er en del av Insp II. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 jo, det er in 1'ern også. men har hørt meg litt rundt at man ikke skal skifte det... så jeg er usikker.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 Har hørt påstander om det jeg også, men de må jo vite hva de driver med. Kanskje det er en spesiell teknikk for å gjøre det som gjør at det ikke er anbefalt utført av personell uten spesiell kompetanse? Hvis det er for lavt oljenivå så tror jeg kassa ryker.. Papirene jeg fikk var på tysk, men jeg er nesten sikker på at det sto girolje der. Hvis ikke det er hydraulikkolje til smg-pumpa eller noe da? Jeg har jo SMGII. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 på den service arka for insp 2 som fulgte med bilen min stod det at det ikke bytta, selv om det er ett punkt om det.. hvor mye betalte du for insp 2 der nede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 Insp II med ventiljustering kosta 1150 Euro, eller 10350 NOK med en kurs på 9. Bavaria her hjemme skulle ha 16642,- mens Bilia (gamle Tronrud bil) i Fredrikstad ville ha over 19500,-. Det er ca 60-90% dyrere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 det var da mye billigere!! merker du noe forskjell etter ventiljusteringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 jo, det er in 1'ern også. men har hørt meg litt rundt at man ikke skal skifte det... så jeg er usikker.... Det er ikke en del av Insp. I (men Insp II) Og jo, den kan med fordel skiftes som all annen olje, selvom den liksom skal være "lifetime"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå