Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
dette er langt tilbake i tid..men hadde en 90 modell,var en 129 hester,skal vell noe til at 89 modell er 150 hk?

Har jeg sjønt det riktig har m20 129hk og m50 150hk.

Skrevet
m50 kom i e34 i 89 ja, men den kom så sent på året at den blir regnet som 90 mod... har selv hatt en slik en, og måtte ofte krangle med folk om det... hehe
så da var min 90 mod egentlig en 89er?
Skrevet
m50 kom i e34 i 89 ja, men den kom så sent på året at den blir regnet som 90 mod... har selv hatt en slik en, og måtte ofte krangle med folk om det... hehe

Den var produsert da, som mange andre BMWer..

Skrevet
har tatt en titt på mobile.no,av alle tusen biler som står der,kan jeg fortsatt ikke se noen 24v som er reg i 89?

nei, det stemmer det... hadde du lest hva jeg skrev tidligere så hadde du skjønt hvorfor... kan ta det engang til jeg.

sent i 89 ble e34 levert med m50, dermed kom den i 89. MEN som mange har fått med seg så kommer jo neste års modell i slutten av året før.

Kan bruke min tidligere e34 som eksempel.

Den ble produsert i november 89, men var en 90mod med m50 motor...

Skrevet

ikke nødvendigvis. selvom de første 90 modellene ble sluppet i i 89 så er jo fortsatt biler som blir sluppet i 90 en 90 modell. så sant de ikke blir sluppet i slutten av året.

Er det 10 månede i året neste års modell kommer på markede?

Skrevet

ja,forstod de,men på mobile står førstegangsreg mnd,ingen på 89,men har du en sånn så er de jo vanskelig å motsi deg...

Skrevet
ja,forstod de,men på mobile står førstegangsreg mnd,ingen på 89,men har du en sånn så er de jo vanskelig å motsi deg...

min var registrert første gang i februar 90, men produsert i november 89... kan for all del være at min var ett engang tilfelle, men det er sånn jeg ble forklart det av en kar på brennes auto her i sarpsborg.

Om noen her kan bekrefte eller avbekrefte det jeg har uttalt meg om så hadde jeg satt pris på det :)

Tar jeg feil så bøyer jeg meg selvfølgelig i støvet...

Skrevet

hehe... da fikk vi en bekreftelse da:) håper vi er enige alle sammen...

Er uansett kvelden på meg, så dere får kose dere videre utover i natten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...