janerik171187 Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 hvem spørre for å finne ut hva som må byttes for å få godkjent motorbytte til mer hk. sett mange har et brev fra en eller annen som det står at bmw sier at det og det MÅ byttes og envt det og det kan\bør byttes over. hvem spør man for å finne ut slikt? gjerne en e-mail adresse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 spør de som skal godkjenne det... med andre ord statens veivesen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 hvem spørre for å finne ut hva som må byttes for å få godkjent motorbytte til mer hk.sett mange har et brev fra en eller annen som det står at bmw sier at det og det MÅ byttes og envt det og det kan\bør byttes over. hvem spør man for å finne ut slikt? gjerne en e-mail adresse Når jeg fikk godkjent søknaden min, sto det at jeg måtte få en bmw-forhandler til å bekrefte at delene jeg hadde nevnt var blitt byttet. Da jeg møtte opp på Bavaria, fikk jeg vite at BMW-Norge hadde instruert om å ikke bekrefte ombygginger. Men siden min ombygging var så simpel. (kun motor som måtte byttes) Gjorde de ett unntak, og skrev et brev til meg hvor de bekreftet ombyggingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 ok, får se om jeg i det hele tatt gidder å godkjenne det med tanke på at det er bare 21hk mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå