Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei da har jeg krasjet min E36 for tredje gang!!! helvetes ulykkesfugl:( bare lurer på hva som kan ha skjedd ettersom jeg smalt fronten min i en annen bil som sto stille etter det får jeg den ikke ordentlig i 1 3 og 5 gir jeg må på en måte dytte og holde den slik at den ikke detter ut av gir 2 og 4 funker helt bra, har girkassa gått eller hva har skjedd??

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

meeeeget uheldig somm alltid:( men tror det er gammle damas skyld da hun stoppet midt i en rundkjøring. hun var forbi vikepliktspunktene og og stoppet midt iså smalt jeg bakfra.

Skrevet

Jeg tror ikke det er meningen at du skal ferdes i bil.

Det er aldri bilen foran deg som har skylda, når du ikke klarer stoppe.

Sorry, men virker som du trenger mere øving bak rattet :)

Skrevet

Det er aldri bilen foran deg som har skylda, når du ikke klarer stoppe.

Sorry, men virker som du trenger mere øving bak rattet :)

Hadde flirt om du hadde kommet om et par dager og skrevet at du hadde gjort det samme, og unnskyldt deg med at det var bilen fremfor som sto på bremsa eller noe sin skyld. :lol:

Slike uhell kan skje selv den beste, det kan til og med skyldes dårlig konsentrasjon i et øyeblikk trafikken normalt sett ikke ville stoppet opp så brått fremfor deg, og i neste øyeblikk når du retter blikket fremover så er det bom stopp.

Men 3 ganger på så kort tid?? =;

Skrevet

Det jeg husker badsha for her inne er stort sett krasjing og at den 316`n du hadde gjorde 200 hur fort som helst.

No offence, men du trenger et nytt kjøremønster kompis!

Skrevet
Slike uhell kan skje selv den beste, det kan til og med skyldes dårlig konsentrasjon i et øyeblikk trafikken normalt sett ikke ville stoppet opp så brått fremfor deg, og i neste øyeblikk når du retter blikket fremover så er det bom stopp

1001...1002...1003... :wink:

Skrevet

Lurer på om jeg blir like glassklar i kommentarene mine som Dr_S når jeg selv får 6000+ innlegg på forumet. :)

Det er klart at alle kan være uheldig - og noen mer enn andre. Men, dersom uhell skjer gjentatte ganger kan det være en god idé å vurdere om man utviser risikoatferd, eller oppsøker risikoutsatte områder - og om man kan gjøre noe for å senke sannsynligheten for at uhell skjer neste gang. :)

Skrevet
du har vel flytta motoren bakover da, slik at girstanga treffer veggen i gulvet og ikke vil i gir...

2 og 4 gir funka fint sa han, det var 3 og 5 gir som ikke ville, dermed måtte motoren blitt dratt fram om girstanga skulle tatt i tunnelen!

Skrevet

btw er vel ikke noen her i bærum/oslo etc som har sånn km justerer? tenkte å justere den tilbake litt og så tilbake iogmedat min er kjørt 4000 km over sagt kjørelengde per år, så å justere tilbake?

Er ikke det forsikringssvindel? :?

Skrevet
Slike uhell kan skje selv den beste, det kan til og med skyldes dårlig konsentrasjon i et øyeblikk trafikken normalt sett ikke ville stoppet opp så brått fremfor deg, og i neste øyeblikk når du retter blikket fremover så er det bom stopp

1001...1002...1003... :wink:

Trokke noe på at du følger den :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...