Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

btw er vel ikke noen her i bærum/oslo etc som har sånn km justerer? tenkte å justere den tilbake litt og så tilbake iogmedat min er kjørt 4000 km over sagt kjørelengde per år, så å justere tilbake?

Om du ikke finner noen i Oslo-området, indikerer vel denne tråden at brukernavnet Dolk her på forumet kan ha tilgang på ekspertisen du er ute etter.

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har du kræsja IGJEN? Stakkars..:/

Jeg spurte kjærsten min, han er mekaniker; han sa at hele girkassa er ikke gåen, men du må bytte en del. Han jobber på gamle statoil-stasjonen på vei mot Gulskogen senteret (når du kommer fra Konnerudgata..) Han sa du kunne komme innom å fikse det der:)

Skrevet

Er ikke bare bare å justere dem, det krever en rimelig oppegående fyr og data på elektronikk på disse bilene.

Er ikke VAG eller MB vi snakker om.

Det jeg vil tro her er at speedo er byttet.

Og det krever ikke all verden å finne ut av hvis man vet hvordan man sjekker.

Kan justere jeg men IKKE uten å stemple i boka, og IKKE uten dokumentasjon.

(Og for de som lurer så har 325 min fremdeles Svært høy KM selv med ny motor osv...)

Skrevet

hehe takk takk;) prøver å lete til jeg finner men må skje snart som mulig:S så lureri blir d ikke da jeg selvfølgelig stiller den tilbake igjen,+ at full servicehistorikk følger med kun hatt service hos bmw selv:)

Skrevet

tvile på det der e stor nok skade t at den blir kondemnert...

e i mot å drive å justere km men skjønne godt i detta tillfelle at du vill det... trur d letteste e å finne deg et nytt instrument me litt lavar km..

Skrevet

kjønner pointet men i det minste er jeg ærlig når jeg skal selge bilen:) og selvfølgelig stiller jeg den der den var, dette gjør jeg pga de 4000 km jeg har kjørt over:

Skrevet

Men det bryr deg ikke at du drar opp forsikringspremien på disse modellene?

Er jo derfor vi har forsikring da, for at noe uforutsett skulle skje. Og du har jo egentlig ikke gyldig forsikring når du overskrider grensen.. Koster ufattelig lite å høyne grensen også, men du har med vilje og viten unlatt å gjøre dette siden du tross alt har kjørt 4000 km over grensen..

Du prater om at du tross alt ikke lurer noen, men det er jo nettopp DET du gjør.. Du driver med forsikringssvindel kompis, og DET er faktisk straffbart ved lov i Norge.. Forsikringsselskapet taper utrolig mye penger på slike tilfeller i året, og du bidrar jo fint på statistikkene for å høyne premien på denne modelltypen. De driver ikke Fretex de gutta der, de tar inn igjen pengene de taper på andre måter.. Bl.a. ved å gi MEG og alle andre med denne modellbetegnelsen noen kroner høyere premie i året.. Så takk skal du F... meg ha.. Det MINSTE vi kunne forventet var at du faktisk tar andelen de trekker fra oppgjøret ditt for å overskride km.grensen, og dekker opp dette fra din egen lomme, så dette slipper å bli statistikk på noe..

Og hvis noen mener jeg tar i for hardt, så kan jo alle bare kjøre med 5000 km i kjørelengde, kræsje bilen og skru tilbake.. Så hadde ALLE hatt billig forsikring i noen år, før de skyhøye utbetalingskostnadene hadde gjort til at vi som faktisk er ærlige måtte betalt 100 000 i året med 50% bonus, for å ha gyldig og god forsikringsavtale..

Jeg betaler 16 000 kr i året med 70% bonus og 20 000 kjørelengde.. Og jeg gidder F*** ikke at DEN skal bli noe særlig høyere..

Skrevet

Stemmer det.. Riv ruskende KO-KO..

Ansvar på den bilen er jo 9000 kr mener jeg å huske... KO-KO... Og gjensidige var faktisk billigst..

Nå ligger det ett par tusenlapper i ekstraforsikring her da.. Men det er fortsatt for gæli..

Skrevet

Er jo nesten, om ikke dyrere å forsikre en 325 E36 enn en M3. Sinnsyk statistikk på dem.

Men alt ettersom hvor du bor.

Jeg, med 323, betaler nesten ingenting med full kasko 12000 i året og 60%

Skrevet

Jeg betaler rundt 13 000,- med 50% fullkasko på min E46 330D..

Men E36 325i brukes vel generelt mye blandt ungdom og anses fin-fint som en herjebil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...