S.Arnesen Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 er jo ikke så langt fra drøbak;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 kommer nok jeg også må bare sette sammen bmw'n igjen etter vannpumpebytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 er jo ikke så langt fra drøbak;) Det er ikke stort mer enn 40 min, så burde egentlig greie å stille opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 jepp:) håper på sterkt oppmøte denne gangen da:) så vi kan få dratt igang bimmers treff litt oftere... trenger synspunkter fra så mange som mulig på mandag. skal montere noe på bimmern som jeg ikke helt vet om jeg liker eller ikke.. hehe Menne. angående treffet. er det ikke litt dumt å ha ett treff på parkeringsplassen på smart club når det er åpent? Edit: er kanskje snakk om den grusplassen bak der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 hvor mange kommer foreløpig egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 aner ikke... vet ikke om det blir noe av engang jeg. håper på det da.. jeg og sjøbuse er ihvertfall klare:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 jeg og en kompis kommer ivaffall men det "vanlige" på treff på smart club er på hovedparkeringa, mot e6 avkjørselen, der det er asfalt, stor plass der og stort sett aldri noen biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 da er vi hvertfall 4-5stk da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 virker som det ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 er det snakk om idag kl 18? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 er det snakk om idag kl 18? lurer jeg på òg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 I dag kl 18.00 på Smart Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 alle må komme i dag kl 18:00 på smart club i råde(?) blir vi over 15 så skal Chris (jeg) feire med å brenne ut 2stk dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 skal jeg ta med bensin og lighter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 alle må komme i dag kl 18:00 på smart club i råde(?) blir vi over 15 så skal Chris (jeg) feire med å brenne ut 2stk dekk Høres artig ut, men er ikke det litt negativ reklame da? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå