Gå til innhold

Photoshoot av min røde E30 Cabriolet - update 4.okt

Martin-D
 Share

Anbefalte innlegg

Nok en gang flotte bilder av en neste perfekt E30. :D

Er du forresten mottakelig for en kritisk bemerkning? Hvis ikke, hopp over de neste to linjene.:)

Jeg synes nemlig at ferske kirkegårdsgraver ikke helt er den riktige bakgrunnen på bilbilder - jeg får nesten en følelse av at jeg ser på en holdningskampanje mot dødsulykker i trafikken. :?

Litt dumt, siden jeg ellers blir i godt humør av å se bilder av bilen din.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig flott bil dette. Vurdert å lakke fangerne rød?

Var caben slik når du hentet den eller har du bytta kallesjen?

Takk :)

Nei, cab`en var ikke slik da jeg hentet den, kunne ikke se gjennom bakruta og den hadde sprekker i seg, samt at resten av stoffet i kalesjen var gjennomgående stygt. Så den er splitter ny.

Fangern vil jeg få lakkert, vet ikke om den var sånn da bilen var ny, men jeg tviler.

Og Der Barockengel, takker for all ros :)

Tenkte egentlig ikke over det med stedet jeg tok bilde på, det var bare pent der og da, men når jeg tenker over det burde jeg kanskje ikke hatt med gravplassene i bakgrunnen.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med bruk av cabriolet om vintern?

Du får utstyre deg med votter og lue. :D

Men akkurat det med cabriolet om vinteren avhenger mye av hvor du skal kjøre - vått og rått, eller tørt og kaldt osv. Du får kjøpt hardtop til E30, men noen priser disse som samlerobjekter, og da kan du nesten like gjerne kjøpe deg en billig vinterbil, og la E30en hvile.

På mange steder kan nok utfordringen med å ikke la veisaltingen bryte ned en 18 år gammel bil være større enn ulempene ved å kjøre bil med stofftak. :-k

Lekre bilder nok en gang. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok få tatt en photoshoot når det ligger en 10-15cm med snø ute også, ikke ofte man ser Cabrioleter om vintern!

I dag var det derimot flott vær, og da var det vanlig søndagsvask samt et par bilder.. 8)

b8hdcrr2p2vhuddfnsdt.jpg

hns8p3bvjtoynl94zkn5.jpg

6z1nm4gk641yd58o15qt.jpg

rn08qb9w8yuzp0p3dc6e.jpg

djqo8ocg6ezckd321a2g.jpg

qk66bfd6t35nnacij6kh.jpg

Såfort jeg får svar fra Koed and grøftelys og hvite blinkers blir nok det bestilt! Vinterbil er i tankene, får finne en råtten bil å kjøre rundt i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...