Martin-D Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 La inn et par bilder til Liten før og etter, motorvask Nypolert her ja, grom kjerre i bakgrunnen også, skal selges snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Nok en gang flotte bilder av en neste perfekt E30. Er du forresten mottakelig for en kritisk bemerkning? Hvis ikke, hopp over de neste to linjene. Jeg synes nemlig at ferske kirkegårdsgraver ikke helt er den riktige bakgrunnen på bilbilder - jeg får nesten en følelse av at jeg ser på en holdningskampanje mot dødsulykker i trafikken. Litt dumt, siden jeg ellers blir i godt humør av å se bilder av bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bols'n Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Utrolig flott bil dette. Vurdert å lakke fangerne rød? Var caben slik når du hentet den eller har du bytta kallesjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Denne var meget fin! Ta godt vare på denne Likte interiøret veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Utrolig flott bil dette. Vurdert å lakke fangerne rød? Var caben slik når du hentet den eller har du bytta kallesjen? Takk Nei, cab`en var ikke slik da jeg hentet den, kunne ikke se gjennom bakruta og den hadde sprekker i seg, samt at resten av stoffet i kalesjen var gjennomgående stygt. Så den er splitter ny. Fangern vil jeg få lakkert, vet ikke om den var sånn da bilen var ny, men jeg tviler. Og Der Barockengel, takker for all ros Tenkte egentlig ikke over det med stedet jeg tok bilde på, det var bare pent der og da, men når jeg tenker over det burde jeg kanskje ikke hatt med gravplassene i bakgrunnen.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 wuhuu... den va nydelig den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Nydelig E30! Fine bilder du har tatt av den òg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Takker for kommentarer folkens, fant igjen et par jeg fant verdige for litt deling Taket etter litt lett regn, nylig impregnert Noen som har erfaring med bruk av cabriolet om vintern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Nye flotte bilder av en lekker bil! Som selvutnevnt representant for originalpolitiet er jeg klar for å gi dispensasjon for hvite blinklys hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Utrolig pent! Eksemplarer som dette vokser ikke på trær. Deilig å se et så godt som originalt exteriør også..det er ikke ofte på så strøkne eksemplarer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Noen som har erfaring med bruk av cabriolet om vintern? Du får utstyre deg med votter og lue. Men akkurat det med cabriolet om vinteren avhenger mye av hvor du skal kjøre - vått og rått, eller tørt og kaldt osv. Du får kjøpt hardtop til E30, men noen priser disse som samlerobjekter, og da kan du nesten like gjerne kjøpe deg en billig vinterbil, og la E30en hvile. På mange steder kan nok utfordringen med å ikke la veisaltingen bryte ned en 18 år gammel bil være større enn ulempene ved å kjøre bil med stofftak. Lekre bilder nok en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 Skal nok få tatt en photoshoot når det ligger en 10-15cm med snø ute også, ikke ofte man ser Cabrioleter om vintern! I dag var det derimot flott vær, og da var det vanlig søndagsvask samt et par bilder.. Såfort jeg får svar fra Koed and grøftelys og hvite blinkers blir nok det bestilt! Vinterbil er i tankene, får finne en råtten bil å kjøre rundt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Da var jaggu tåkelys og hvite blinkers montert. Stor takk til Koed for kjempeservice Mangler kun hvite blinkers på siden nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Gratulerer med en sinnsykt strøken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Det ble sikkelig bra med de siste oppgraderingene! Skal bestille hvite blinkers til min også Kjøp deg en billig vinterbil, så forblir bimmern i den nydelige tilstanden den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå