tmice Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Har ikke sett om noen har lagt den inn her før, men jeg MÅTTE bare.. http://www.finn.no/finn/completeviewima ... Hovedbilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Nyegaard Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Stakkars stakkars bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Det så ut som en strøken bil En sånn vi skulle hatt på treffet, eller som klubbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Ja, for jeg regner med at det faktisk er slik at den som henter bilen, faktisk FÅR 49 000,-? For, ingen med hodet på rett plass BETALER mer enn vrakpant for dette her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ice///Man Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Uff, dette var et lite pent eksemplar. Trøster meg med tanken på at det har vært en fin bil en gang i tiden. Synd at altfor mange tar stylingen for langt, særlig på e36. RIP. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Det så ut som en strøken bil En sånn vi skulle hatt på treffet, eller som klubbil HAHA... blir nok bedre med M5`n fra SWEDEN... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Den har gått før. Men er jo en livsfarlig bil. Ha forsterkeren slik i hatthylla. Tørr ikke tenke på hva som kan skje når det smeller... For å ikke snakke om ludderlook skinnsetene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Uff, jeg så noe lignende i rødt i dag. Og der var plastsnute-grill-tingen til og med skjevt montert . Så, er dette den nye samletråden for stygge funn på finn, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 denne har eg lagt inn på tulletråden før. E så imponert over bensinlokket eg. hehe Va bra du lagde denne tråden, for nå har eg ein tråd eg kan hiva inn sånne teite annonser i .Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Er slik at de bare selger til naboen regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Denne må være blandt topp 3 av de jævligste bilene som er posta her på forumet... Makan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Flotte detaljer i motorrommet på den der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Holmlia tralle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 De gærne har de godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Fet bil da. Vært oppe et par ganger før. Skal ringe og høre om han vil ta kastebytte med coupe`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå