Gå til innhold

Finn.nooo

tmice
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 years later...

Var noen gutter fra Østfold som ville bytte en brukt komfyr mot min Toyota Corolla for noen år siden. Jeg ble stum av forslaget og trodde først at det var en spøk.

Sagt det før, sier det igjen; Det er en utfordring å selge bilrelaterte ting. Altfor mange rare kjøpere. Har fått nok av slikt og selger jeg noe og du har minste antydning til useriøs handel så går jeg videre med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seriøst for noen felger på den ellers så jævlig gjennonført (stygge) rød e36'en.. Jeg kan ikke fatte og begripe at folk gjør sånn, og tenker "FY faen det blei fett!!!!!" hahahaha.. og den svarte e36'en, første post, er jo også heeelt på trynet jallamekka.. jeg blir flau, og kjenner faktisk at jeg dør inni meg.. samtidig gir det meg en voldsom selvtillitboost, og jeg sier til meg selv " Magnus, fy faen så god smak du har" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De "jernkors"-felgene var noe av det jævligste jeg har sett. Og så stor avstiver på fronten til en bil uten moteor.. joda..

Folk må få ødelegge sine ting som de vil,men faen heller da! Hold driten unna resten av verden! (og fjern alle emblemer eller andre synlige tegn på hva det en gang var de begynte med.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som gidder, og har litt lite å gjøre en dag vil jeg på det sterkeste annbefale å lese denne annonsen! Er noe av det sykeste jeg har vært borti når det gjelder annonser :D

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24829741

EDIT: Han hadde måtte fjerne teksten, men står noe her: http://folkenytt.no/morsomt/finn-annons ... -facebook/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...