nokiaas Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 Hei. Vi i BMW CCN, Agder starter opp onsdagstreff igjen onsdag 27. Er det bimmers eller BMW CCN medlemmer som kunne tenke seg å treffe andre BMW frelste for en bilprat og noe å spise så kan man møte opp på Peppes i Arendal onsdag 27. kl. 19.00. Vi veklser mellom treff i Arendal og Kristiansand. Ellers så finner man terminlista til Agder klubben på http://www.bmwccn.no/agder Alle bimmers og BMW CCN medlemmer er velkommene.
fish Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 Har dere Burger King i Arendal? Eller en lokal variant som er sinnsyk god?
nokiaas Skrevet August 28, 2008 Forfatter Skrevet August 28, 2008 Nei, ikke Burgerking i Arendal. Mange plasser å få bra burger, men ingen som bare lager det tror jeg.
fish Skrevet August 28, 2008 Skrevet August 28, 2008 Faen, var jo Burger King i Arendal -00/-01 når jeg reiste på Agderfylkene. Tenkte meg en tur på Onsdagstreff og kose meg med en stor burger.
wabby Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 Denne fikk jeg ikke med meg, men skal prøve neste måned Typisk at jeg er opptatt hver gang det er noe som skjer... grrrr
nokiaas Skrevet August 29, 2008 Forfatter Skrevet August 29, 2008 Det har vært utrolig dårlig respons i Agder klubben de 2.5 årene vi har holdt på. Så vi vurderer stærkt å legge ned. Men om det virkelig er et ønske fra folket her om å få til noe så må vi revurdere. Vi har arangert banetreff, crusing turer, familie/grill turer, pussetreff og onsdagstreff uten at noen kommer. Det har vært noen på banetreffene, men ikke mange nok, så det har gått med underskudd hver gang. Hadde vært gøy om det ble noe fart mer ut av det. Skriv inn her på denne tråden om du er i Agder eller omegn og kunne tenke deg at vi fortsetter.
Martins Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 kunne godt tenke meg at dere forsetter,er temlig ny her.er føste gangen eg hører om dette her men osndags treff er ikkje mulig for min del pga jobb og bor langt vest i agder... har dere testet banen på lista?vet agder gatebil klubb er mye der ute.. lang heller lit fere treff med påmeling og se da:)samle så mange som mulig den 28. da ved travbanen i kr-sand av oss,og ta det opp der
///Mysild Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 var der en gang, veldig koselig, men har mye skole og slikt... så litt vanskelig pga det...
fast Dog Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 Jeg hadde meldt meg inn hvis opplegget hadde vært bedre. Etter å ha sett litt på terminlisten te agder bmwccn, så er det ikke all verdens med gøye å spennende ting å finne på. Savner litt treff og kjøring på banen. Onsdagtreff er ikke alltid passende for alle. Jeg selv går på kveldsskole på onsdag og derfor er det umulig for meg. Litt variasjon i ukedagen hadde ikke tatt skade. Familietur høres veldig gøy ut, men fikk nylig en nyfødt i august så da var ikke det aktuelt. Hvis dere f.eks sammenligne listen med hordaland sitt så har agder litt å lære. Dette er ikke ment som kritikk mot agder bmwccn men dette er grunnene for at jeg ikke har meldt meg inn enda.
nokiaas Skrevet August 29, 2008 Forfatter Skrevet August 29, 2008 Det er vel ikke det at vi må lære så mye. Men i de 2 første årene så hadde vi masse opplegg, banekjøring osv. Men når ingen gidder å komme + mange tusen i tap, så er det grenser for hvor lenge vi kan holde på. Husk, dette er en klubb med styre. Alle medlemmer kan møte og stemme, komme med forslag. Så hvis noen der ute har meninger så er det bare å møte opp og påvirke. Alle forslag mottas med takk. Årsmøtene blir kunngjort på klubbens hovedide, Agder siden + i bladet. Så har vi sendt ut e-mail til alle de medlemmene i Agder som vi har e-post adresser til. Så det skal ikke stå på viljen. I år har vi kuttet ut banetreffet rett og slett på grunn av kostnader, ellers så har det ikke manglet på muligheter.
Øyvind L. Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 Jeg hadde meldt meg inn hvis opplegget hadde vært bedre. Etter å ha sett litt på terminlisten te agder bmwccn, så er det ikke all verdens med gøye å spennende ting å finne på. Savner litt treff og kjøring på banen. Onsdagtreff er ikke alltid passende for alle. Jeg selv går på kveldsskole på onsdag og derfor er det umulig for meg. Litt variasjon i ukedagen hadde ikke tatt skade. Familietur høres veldig gøy ut, men fikk nylig en nyfødt i august så da var ikke det aktuelt. Hvis dere f.eks sammenligne listen med hordaland sitt så har agder litt å lære. Dette er ikke ment som kritikk mot agder bmwccn men dette er grunnene for at jeg ikke har meldt meg inn enda. Er slike som deg som er grunnen til at det er få ting som skjer.. Folk gidder rett og slett ikke komme pga de regner med at det blir kjipt..
fast Dog Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 Flyttet te kr.sand for litt under et år siden. Hadde da planer om å melde meg inn, men synes opplegget var dårlig pluss at jeg ikke hadde sjans å gå på onsdags treffene. Vel..hva skal man gjøre da? Jeg har faktisk kommet i kontakt med medlemmer i agder-klubben. De var ikke overbegeistret for å være med i klubben. Men som sagt. Dette er IKKE kritikk mot bmwccn agder. All ære til dere som holde det oppe, uten dere hadde det ikke vært noen agder klubb. Grunnen at jeg brukte bmwccn hordaland som eksempel er fordi jeg er derfra. Men får dere litt mer ting på terminlisten så melder jeg meg gladelig inn
Martins Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 få lit varjason i dagene,send ut datoer en good stund føre det er aktuelt slik at eventuelt datoen kan endres til den det passer flest for.ha det forsjellige plasser,agder er stort,skal eg kjøre til kr sand er det ca 1 time og 45 min en veg,ska eg enda lenge bort i aust så blir det enda lengre. fordel dette lit.har evrt på 1 treff for en stund siden ved sørlanssenteret,det var ikkej så mye og skryte av følte eg.men er mye potensiellle her,vist man gjør det riktig.prøv nå å få flest mulig til sørlanspakren neste dat,som er 28. så kan mi ta et møte alle der,og finne ut hva en øsnker. nesten 4 timer med kveldskjøring er uaktuelt en onsdag for meg.så ha et treff i arendal et i kr sand og et i mandal eller flekkefjord da,bane kjøring på banen på lista eller no slikt,går jo an og variere lit.eg vet ikkje mye om kordan dere har hat det tilier,siden eg er ny temli ny her,har drevet med mer offrad før.der fikk dem dette til på denne måten,og eg trur bare inntressen for dette og bmw er myyyye støre,derfor trur eg dette går
///Mysild Skrevet August 29, 2008 Skrevet August 29, 2008 det treffet var med bimmers, men ja, dårlig oppmøte der i forhold til før... men er nytt 28 september
nokiaas Skrevet August 29, 2008 Forfatter Skrevet August 29, 2008 Hvor anonseres bimmers treff? Jeg finner ikke noe terminliste eller noe på sidene her. Jeg har brukt dette forumet veldig lenge nå og har ikke fått med meg disse treffene på sørlandsparken, eller i Agderfylkene. Det å treffe andre bmw "gale" var jo grunnen til at vi ønsket å stifte en lokal avdeling av bmw ccn klubben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå