Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kompis av meg har akkurat kjøpt seg 8,5*20 på sin E46 sedan.

Ikke helt sikker på dimensjon og innpress men har sendt han en mail så skal vite det så snart jeg har fått tilbakemelding fra han.

Skrevet
Eeeeeller bare kjøpe 19", fordi det ser BEST ut ;)

20" blir for *show*

18" blir for *vinter*

Eeeeeller bare kjøpe 20" fordi 20" er tøft :)

eller hva med 25" da?

Tøff - tøffere - tøffest? ;)

Skrevet

20" er litt mye på E46, men kan passe hvis resten av bilen er "tungt" styla. Tror 225/30 er den mest kurante dimmen.

Skrevet
Eeeeeller bare kjøpe 19", fordi det ser BEST ut ;)

20" blir for *show*

18" blir for *vinter*

Eeeeeller bare kjøpe 20" fordi 20" er tøft :)

eller hva med 25" da?

Tøff - tøffere - tøffest? ;)

Siden 20" er tøft så må jo 25" drit tøft :P

Jeg synes 20" er kult på E46.. Er vell bra at folk har forskjellige meninger, hvis ikke har jo alle bilene sett like ut!

Skrevet

Jeg må også si jeg synes 19" er penest på E46. Jeg synes 20" blir litt drøyt og i tilegg ubehagelig å kjøre på. men det er jo smak og behag :D

Skrevet
Siden 20" er tøft så må jo 25" drit tøft :P

Jeg synes 20" er kult på E46.. Er vell bra at folk har forskjellige meninger, hvis ikke har jo alle bilene sett like ut!

Selvsagt selvsagt, men kan være greit for å oss å si at de fleste mener at 19" ser best ut, for da kan det også hende at han selv også er av den oppfatning, og at han da ikke kjøper 20" og syntes det blir for stort.. ;)

Skrevet

Jeg er enig med de fleste andre her at 19" er sinnsykt sprekt på e46 :)

Jeg synes 20" tipper litt over til å bare vise felgene dine og ikke bilen. Det er en kombinasjon hvor du både får frem hvor pen E46 er og hvor spreke felger du har på den :)

Lykke til! :D

Skrevet

20" på sedan ser bare dumt ut. Nå liker ikke jeg show-no-go-styling da, men det ser som sagt for stort ut. 19" er maks. På en M3 så funker 20" overraskende bra, men den har også så store og markerte hjulbuer at det ser akkurat estetisk riktig ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...