Bmwfanatic Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Okay, jeg har altså dette problemet.. Har bestilt xenonkit til sprederene mine, men jeg kan ikke helt se hvordan jeg får dem ut?? Har sett i boka på bilen som tar for seg alle lampene utenom spredere (selvsagt det jeg trenger) Bilen er en sedan Hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 hmm du må vippe ut det dekselet som er rundt sprederen... også er det en 8mm skrue Så er det bare å skifte i vei =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 er da ikke noe deksel rundt sprederen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 bare for å ha fullført tråden, så må man ta av nedre del av innerskjermen for å komme til.. egentlig utrolig tungvindt bare for å skifte ei pære, men men.. var i allefall god plass til ballaster og det som hørte med inni der, så nå er det xenon i spredere også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Det er en måte, det er flere også! værtfall på coupe da tar du bort en av rillene atmed tåkelykten, så vipper du ut lykten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 som du ser så er det ingen deksler på en pre facelift sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Nei da ser det værre ut! Men uansett greit å komme seg bak der når du må feste ballaster osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå