teodor77 Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 Ønsker å kjøpe bmw 5 serie touring eller varebil 1997-03. Ønsker ikke 520.
Kjennern Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 Jeg har en, PM om du er ute etter 530dat... Eneste er at jeg ikke leverer den fra meg før jeg har hatt den på verksted 8 sept for å fikse noen små feil
iNthe Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 mye penger skal du legge i det? har muligens planer om å selge 540iamt'en.. varebil-registrert frem til 2010 m5 front, ræv å speil.. 19" zito felger.. alt tenkelig utstyr send en pm
Torbjørn E39 Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 Jeg har å en , send meg PM om du vil ha en bimmer med orginal individual lakk. Premiert med 1.plass på BMWCCN pussetreff i Trondheim i mai-08. Bilen er meget velholdt. Var inne til service nå i aug. Skal få byttet opphengskula v.foran og 4 stab.stag + få skiftet panser, f.dør og bakluke pga rust (taes på rustgaranti)
Sir Hofstad Skrevet August 27, 2008 Skrevet August 27, 2008 Jeg har å en , send meg PM om du vil ha en bimmer med orginal individual lakk. Premiert med 1.plass på BMWCCN pussetreff i Trondheim i mai-08.Bilen er meget velholdt. Var inne til service nå i aug. Skal få byttet opphengskula v.foran og 4 stab.stag + få skiftet panser, f.dør og bakluke pga rust (taes på rustgaranti) Og denne er FIN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå