Joan E36 Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Hei! Er nå ute etter noen nye bremser til bilen min foran for å løfte opp utseendet enda litt mer. Jeg har lyst på litt store skiver og calipere, men jeg er ute etter noe som ikke koster all verden og som samtid er bra. Har noen vært borte i dette før og eventuelt kan gi meg noen tips om merker og priser eller hvor jeg kan finne noe? Planen er å bygge bilen så lik en M3 som mulig og deretter kjøpe en 3,2 M3 motor fra tyskland eller danmark. Så om noen har noe å komme med, så setter jeg stor pris på det! Bilen er en BMW E36 Cab 320i fra 1997. Mvh Jonas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 K-sport er det første som slår meg, men det er uansett mye penger for kun utseende. Selv om et bbk til en 320 holder seg om du får M3-motor så er det ikke sikkert de som skal godkjenne den er enig i det og da kan du risikere å måtte bytte enda en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Jeg tenkte også på K-sport prismessig, men om de lever opp til forventningene vet jeg ikke. Det bør vel værenoen som har fått testa de litt ut nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 ja, skjønner. Jeg har bestilt nye felger nå, og da synes jeg det er greit at ikke bremsene ser så ille ut. de vil jo bli mer synlig nå. Men om dette blir altfor dyrt så går det eventuelt ann å lakkere caliperene i samme farge som bilen Takk for hjelpen! Mvh Jonas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Blir ikke spesielt billig hvis du skal ha calipere. Ksport (GS) og XYZ (Koed) er de billigste. Koster fra ca 10 000 for 330mm. Ville kjøpe nye slissa/borra skiver og lakket calipere hvis du kun er ute etter utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå