Gå til innhold

Godt chassis = bra (Nürburgring - film)

Anbefalte innlegg

Jeg kom over denne linken på et annet forum, og tenkte den kunne være av interesse her også. En gammel klassiker som viser til fulle viktigheten av å ha en bil med et velkjørende understell - og ikke minst en realistisk oppfatning av egne kjøreferdigheter.

Rhapsodie in Blech - Nürburgring ca. 1970

Og hva var det egentlig som hang ut sidevinduet på BMWen på 2m15s? :shock:

Bilindustrien har nok beveget seg et stykke framover de siste 40 årene.:)

Ok, nå tror jeg at jeg kikker på filmen en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy ut! Var bedre før uten sikkerthetsregler i hytt og pine.

Mange som har så mye hullhår i ræva at det ikke skulle vært lov. Bare se på 8.06. Taker en bil uten belte på og slipper unna med et lite skrubbsår og et lite knekk i selvtilitten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye feiling der ja..

Men de måtte ha utrolig lite musikk å velge mellom.. To sanger faktisk på 24min.. Og ikke minst, sang nr.2 går jo forholdsvis om og om og om og om og om og om og om igjen noen ganger. Så det irriterte meg da,..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, 15:00 :P

Føreren av motorsykkelen sitter helt fortumlet på bakken etter å ha gått på trynet og truffet vegskulderen, og han som kommer løpende til for å hjelpe løp rett til motorsykkelen for å få den opp på hjula han.

Føreren betydde tydeligvis ingenting, viktigere å redde en kommende klassiker virket det som om han tenkte. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en av seksjonene på ringen hvor jeg også bommet kraftig på den første runden, men det gikk bra etter litt intens ratting.

Den venstre svingen er blind pga av en bakketopp i inngangen og mye krappere enn de andre svingene, faktisk en av de 3 plassene på ringen jeg må ned i 2.gir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...