Der Barockengel Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Jeg kom over denne linken på et annet forum, og tenkte den kunne være av interesse her også. En gammel klassiker som viser til fulle viktigheten av å ha en bil med et velkjørende understell - og ikke minst en realistisk oppfatning av egne kjøreferdigheter. Rhapsodie in Blech - Nürburgring ca. 1970 Og hva var det egentlig som hang ut sidevinduet på BMWen på 2m15s? Bilindustrien har nok beveget seg et stykke framover de siste 40 årene. Ok, nå tror jeg at jeg kikker på filmen en gang til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 haha, bruk bilbelte:P 5:52! HAHEHEHAE bra bilen på 7:23 ikke velta da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Hahaha, som jeg har ledd Man kan jo virkellig lure på om det ungdommen nå til dags som er uansvarlige, eller... Ler så jeg griner. 5:52 er priceless. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Tenk viss den boble cab'en hadde velta,hadde blitt stygt! Ingen som hadde verneutstyr eller brukte belte virka det som. Hadde de som velta nettopp vært på butikken og handla eller? Syns alt muligt rart ramla ut av bilane eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Så gøy ut! Var bedre før uten sikkerthetsregler i hytt og pine. Mange som har så mye hullhår i ræva at det ikke skulle vært lov. Bare se på 8.06. Taker en bil uten belte på og slipper unna med et lite skrubbsår og et lite knekk i selvtilitten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Helt vanvittig, de henger jo ut vinduene o.s.v..... godt sikkerheten er bedre i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Og hva var det egentlig som hang ut sidevinduet på BMWen på 2m15s? Det var vel en passasjer som hadde flaks? . Var vel bra shaky han MC'n ved 5 minutter. Artig denne forhistoriske Gatebil filmen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Mye feiling der ja.. Men de måtte ha utrolig lite musikk å velge mellom.. To sanger faktisk på 24min.. Og ikke minst, sang nr.2 går jo forholdsvis om og om og om og om og om og om og om igjen noen ganger. Så det irriterte meg da,.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Haha, 15:00 Føreren av motorsykkelen sitter helt fortumlet på bakken etter å ha gått på trynet og truffet vegskulderen, og han som kommer løpende til for å hjelpe løp rett til motorsykkelen for å få den opp på hjula han. Føreren betydde tydeligvis ingenting, viktigere å redde en kommende klassiker virket det som om han tenkte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Så bra ut han på 08.06 og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Dette er en av seksjonene på ringen hvor jeg også bommet kraftig på den første runden, men det gikk bra etter litt intens ratting. Den venstre svingen er blind pga av en bakketopp i inngangen og mye krappere enn de andre svingene, faktisk en av de 3 plassene på ringen jeg må ned i 2.gir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 2,15 det var vel en kødd med langt hår såg det ut som, 5,52 sau! Bruk bilbelte da mann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Tror du skal slite med å finne bilbelte i en gammel boble. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 konge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 17 minutter og 20 sekunder: Dårlig screencap av motorsyklist som viser sin ømme omsorg overfor passasjeren sin - etter at hun har falt av etter at han mistet kontrollen over motorsykkelen: Han har skinnjakke og hjelm, hun har - genser.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå