vetu03 Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Hvem skal? Og Når har dere planer om å reise dit?, Ble jo pratet en del om å prøve å få til en felles stand for en liten stund siden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8 ... n&start=45 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 regner med å ta en tur opp jeg, men vet ikke når... jobber til tre på fredag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 Okey... Tenkte å reise torsdag jeg, men hvis ingen andre her inne eller venner og kjente skal den dagen får jeg helelr drøye det litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matser`n Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 jeg og andreas ( E30andreas her på forumet) skl opp en tur på lørdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Jeg har plan om å stille ut bilen der på Lørdag så blir nok den dagen på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Blir nok lørdag som gjelder for min del òg.. Flere som skal ta i veien fra Oslo da, eller passerer der som jeg kunne hengt meg på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Har du plass til meg i bilen eller Anders? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Jaa, det har jeg nok.. Har ikke snakka med noen andre om det ennå så, skal holde av en plass til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Jeg kommer til å kjøre forbi oslo regner jeg med eller så blir det å kjøre over lillestrøm og fetsund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Når hadde du tenkt til og dra lørdagen da Stramvaier? Tenkte og dra ganske tidlig isåfall jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Skal vel en tur men vet ikke når jeg skal reise ennå. Noen som skal utpå banen å kjøre eller er det bare utstilling som gjelder denne gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 har ikke noe på banen å gjøre med min 320 på gatebil gett. ikke skal den stilles ut heller... skal bare opp å glo litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 jeg skal stille ut. Regner med å dra ganske så tidlig. portene åpner kl 8 så blir vel å dra sånn rundt kl 06.00 regner jeg med så jeg rekker å vaske og slikt der inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Vurderte å reise på torsdag selv, men må se om jeg klarer å dra med noen flere herifra på det, noe som kan se litt vansklig ut akkruat nå.. men er fortsatt over en uke igjen. skal stille ut uansett . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Når hadde du tenkt til og dra lørdagen da Stramvaier? Tenkte og dra ganske tidlig isåfall jeg.. Melder i fra litt senere! Kan hende jeg må jobbe shø! Men bare la andre få plassen min hvis noen skulle dukke opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå