anders87 Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Slags dimensjon bruker du da skaken? Mener jeg har 2 dekk (nye) i dimensjonen 255-35-18 jeg muligens kan "låne bort" mot og sitte på noen runder? Edit: Steg i gradene med innlegget her, er nå oberst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Kjører alt som er jeg.. har dem dekkmaskin nedafor denne gangen da? Sitter på til dekka er gåen du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 30, 2008 Forfatter Share Skrevet August 30, 2008 Du har vel ikke 19" ell? ellers så har jeg kanskje 2stk halvslitte 235/35/19 og 2 stk ganske slitte 265/30/19dekk.. Må bare se om de ligger der enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Skulle tatt turen hadde jeg hatt råd, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 hmm har for det meste bare 16 og 17.. og 2 2 18" felger i tillegg til dem 18" som står på bilen! men aller enkleste er om folk har på felg.. felgene overleve.. akkurat kommet igjen fra verkstedet og test kjøring no.. får ikke bilen til og gå fint på tomgang.. og har en liten ulyd i forbindelse med ny clutchen å.. men totalt veier nye svinghjulet og clutchen 5 kg kanskje.. vart iallefall hinnsides hissig! en kompis med en porsche satt på.. rikiti nok en 911 72 modell. men han sa det var definitivt det sinteste og gærneste sjåføren han hadde sitte på med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Om noen har en plass ledig, send meg en PM. Trenger og få sitte på ifra Moss og ut, helst tilbake på slutten av dagen. Om det er fredag, lørdag eller søndag spiller ingen rolle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Ingen som har en ledig plass til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Jeg skal ditt på fredag og blir til søndag. noen flere enn meg som skal gjøre det samme? PM gjerne så vi kan treffes på skogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 Jeg skal ditt på fredag og blir til søndag. noen flere enn meg som skal gjøre det samme? PM gjerne så vi kan treffes på skogen Skal være fra fredag til søndag regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Ser ut som det bare blir lørdag og søndag på meg. Noen med erfaringer med campen? Full fest eller litt halv-dødt? Kommer forresten i en hau av en E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Ser ut som det bare blir lørdag og søndag på meg. Noen med erfaringer med campen? Full fest eller litt halv-dødt? Kommer forresten i en hau av en E30. Tror dette kommer ann på hvor du parkerer, sist jeg var der i sept. så var det ganske "rolig" nederst på campen, mens på veien til selve bana, altså øverst på campen var det rimelig mye søppel osv hvis jeg husker riktig så der hadde det vell vøri full fest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 Ser ut som det bare blir lørdag og søndag på meg. Noen med erfaringer med campen? Full fest eller litt halv-dødt? Kommer forresten i en hau av en E30. Tror dette kommer ann på hvor du parkerer, sist jeg var der i sept. så var det ganske "rolig" nederst på campen, mens på veien til selve bana, altså øverst på campen var det rimelig mye søppel osv hvis jeg husker riktig så der hadde det vell vøri full fest Hvilken camp er det egentlig som blir brukt? Den rett ved siden av banen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Ser ut som det bare blir lørdag og søndag på meg. Noen med erfaringer med campen? Full fest eller litt halv-dødt? Kommer forresten i en hau av en E30. Tror dette kommer ann på hvor du parkerer, sist jeg var der i sept. så var det ganske "rolig" nederst på campen, mens på veien til selve bana, altså øverst på campen var det rimelig mye søppel osv hvis jeg husker riktig så der hadde det vell vøri full fest Hvilken camp er det egentlig som blir brukt? Den rett ved siden av banen?? sist jeg var der var det den campen som er nedover ved der man parkerer hengerne, like ved den "største" campen da, men var der ikke ifjord så mulig det er endret for det jeg veit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Da drar jeg nedover til skogen om 6 timer and counting! Håper været holder seg noenlunde, er vel spådd litt regn men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Drar om et par timer. Blir sikkert gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå