Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ang BMW forhandlere, så synes jeg at jeg har fått bra behandling mhp rust. Jeg dro direkte til Tronrud bil med min 530 etter at den ble hentet fra Tyskland, og klaget på rust i panser og bakluke. Jeg fikk byttet begge deler umiddelbart uten diskusjon. På den tiden var det et halvt år igjen av garantitiden. Jeg er fornøyd med behandlingen jeg fikk hos BMW på dette punktet. Men helt enig i at man ikke skal forvente slikt av en bil i denne klassen. Heldigvis har jeg ikke sett antydning til annen rust på den. Får håpe BMW har skjerpet seg med de nye modellene.

Skrevet

Har eid 2 stk e39 og har aldri hatt en rustflekk,har heller ikke garasje.Muligens har polering 2 ganger årlig og vask minst en gang i uka reddet meg fra problemet.

Skrevet

Så du mr bjalle på bildene av rustangrepene??

Falsekanter på panseer bakluke og høyt opp på dørene

Polerer du falsekantene dine på en spesiell måte, så la meg gjerne høre om hvordan du hindrer rustangrep innenfra og ut

Spes på en speilblank bil som ikke er vinterkjørt NETTOPP med hensyn på at jeg skulle ha den lenge Å holde den RUSTFRI

Dessuten har jeg polert bilen oftere enn 2 ganger i året og spylt den eller vasken den ved hjemkomst når den har vært skitten.

Men som du nevner på vei hjen i handlebagen min fra Ford så jeg flere pene E39 To naboer har som sagt IKKE en rustflekk på sine. men det hjelper ikke meg særlig mye

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...