///Mysild Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 haha ^^ bil kjørte du? e39 stv? eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 misunnelig? dette må du utdype litt nærmere du får tenke litt hehe... viktig å se alle vinkler hmmm... jeg får se om jeg finner det ut når jeg ser over bilen på Vålerbanen om en mnd's tid;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 hmmm.... ser dårlig ut til at jeg kan... skal ha 6 konteeksamener på den tia... så de blir nok prioritert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiass1 Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 haha ^^ bil kjørte du? e39 stv? eller? nei, kjørte E46 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 haha ^^ bil kjørte du? e39 stv? eller? nei, kjørte E46 Sedan hmmmmm!og så kom du ikke bort!? teit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Flotte bilder av ett pent E36 eksemplar Mysild : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 takk fliid gøy å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Er det bare meg eller ligner bilen litt på en vingebil på bilde nr.20? ot: Har sans for bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 hehe... når du sier det hmmm... trodde jeg kjøpte sierra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 hehe... Bra det ble "feil" bil, og ikke sierra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 ja, ikke sant... ble gromt det bilde e.h.d. lagde... ble bakgrunn det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Grymt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Rusk på gulvet - passasjerer bes ta av seg skoene i framtiden. Flott med skumringsbilder, Mysild. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 ja, off... møkkafolk... men var nok meg når jeg tok bildene... var på grus også, så inn og ut av bilen, og så det etterpå ja, skumring hører med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Det var flere fine bilder der.. har sett en del fra e46fanatics som nesten ser ut som 3d. Ligner litt på disse bildene, men gjort noe med i PS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå