Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt hos koed er det bra kvalitet på deler, mye av det de selger er orginale BMW deler akkurat samme som de selger på BMW. Jeg har handlet på koed for over 100k nå og har ikke vært misfornøyd en eneste gang der, servicen er utrolig bra og delene er veldig bra så der finnes det ikke noe å klage på

Skrevet

søk på koed på forumet så finner du fort ut at det er et beste alternativet når det kommer til bmw deler...

Har ingen erfaringer med bremseskivene de har, men det er jo skikkelige bmw entusiaster som driver koed, så de selger nok ikke noe dritt...

Skrevet

har enda ikkje hanldet fra koed sjøl,men har aldri hørt noen som har klaget på dem,ser jo det her og,at dem MÅ vere bra :D greit og vite :D

men bruker dere den norkse isden når dere handler der?

Skrevet
har enda ikkje hanldet fra koed sjøl,men har aldri hørt noen som har klaget på dem,ser jo det her og,at dem MÅ vere bra :D greit og vite :D

men bruker dere den norkse isden når dere handler der?

Mye bedre å bruke den norske, vil tro det også er eneste alternativ nå som de har åpna i Norge. Er mye enklere med betaling, frakt osv. Den prisen du ser på nettet er det du betaler ferdig med det.

Skrevet

Den norske siden e fortsatt koed.dk og prisene er de samme.. koed.no er vel mere bare som en hosting adresse på nett og en firma adresse på østlandet.. tror ikke dem har en avdeling du kan komme og handle på der.. når du handler så blir delene shippet fra dk og rett til oslo med lastebil for så å gå rett i posten igjen og til deg.. ergo du betaler ikke toll.. den betaler koed for deg.. den er inne i prisen du betaler med kortet ditt..

Har hatt kun et problem med en bestilling og det var ikke koed sin feil.. det var det helvettes tnt som absolutt sku holde igjen delene mine til jeg hadde betalt dem for og tolle.. så kunne dem sende meg delene.. og da fikk koed beskjed om at jeg måtte ha delene til helga for jeg sku på løp.. så tnt dreit på draget! de måtte personlig sette seg i en bil og kjøre halve oslo rundt for så å klare og finne nor cargo på karihaugen og levere delene til en kompis der som tok dem med oppover! Fikk så regning fra dem på frakten med "varebil" i oslo.. den ble pent sendt i retur påskrevet DRA TIL HELVETTE på hele giroen! aldri hørt noe igjen.. og dem har levert presis hver gang etterpå!

Så koed anbefales på det sterkeste.. geir ove og fredrik er kjempe gutter og ha med og gjøre!

Tnt derimot er jeg glad jeg er ferdig med nå.

Kent

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...