Gå til innhold

Ferietur til Nürburgring 2008

Trond.S
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for alle gode tilbakemeldinger, det er trivelig!

tmice: Hadde et personlig mål om rundertider på under 2,5time og det så ut til å gå greit. Hvor mye under målet jeg kom er jeg ikke sikker på da jeg bare tok en kjapp titt på sol-uret :wink: Nei vi tok nok ikke noen tider i år gitt så jeg har ikke peiling. Men fant ut at jeg tenger noen timer med tørrtrening i GranTourismo for å lære meg hvilken vei neste sving går.

Hilsen Trond

Du får se om du slår denne på GT4 med en BMW da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for gode tilbakemeldinger her!

Til dere som lurer på om dere skal ta en tur nedover så vil jeg anbefale det. For oss bil-tullinger er det jo et topp sted å være, med grombiler over alt også synes jeg naturen der er veldig pen. Synd at Nurburging museet var rivd, men ser ut som de har tenkt å bygge noe større der.

Var ca 100 mil fra Hirtshals til banen. Vi brukte nesten 2 dager på turen ned, men har litt lyst til å kjøre på natta neste gang. Går mer realt da, også heller sove ut på hotellet til banen åpner på kvelden :)

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar alltid Oslo-Kiel med Color Line. Våkner mer eller mindre opplagt i Kiel på morgenen, og er i Adenau på ettermiddagen.

Det er nok den mest fornuftige måten å gjøre det på.

Jeg reiste med colorline fra Kristiansand til Hirtshals på vei ned, og Hirtshals-Larvik på vei tilbake.

Vi kjørte Adenau - Hirtshals - Larvik - Haugesund i ett strekk.

24 timer kjøring uten søvn. Det er ikke å anbefale. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar alltid Oslo-Kiel med Color Line. Våkner mer eller mindre opplagt i Kiel på morgenen, og er i Adenau på ettermiddagen.

De gangene vi har sjekka priser på båten til Kiel har vi ikke blitt spesielt positivt overraska over prisen. Vi har en tendens til å bestille i siste liten og da snakker vi fort 6-7000kr for båtturen. Den er ikke spesielt fristende. Hva koster det om man bestiller i god tid? Den vi tok nå kosta 1600 for begge veier.

Yngvejos: Har lett for å bli for lange etapper ja. På turen hjem nå da vi ikke fikk lagt oss før klokka var 5 om morra ble jeg også rimelig trøtt dagen etterpå. Merkelig følelse når man merker at man kjører ut mot hvitstripa men klarer ikke å svinge inn på veien før det begynner å riste i bilen igjen :?

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Dette var utrolig artig lesing! Rett og slett sikkelige flinke til og skrive og fikse opp dere :0)

synd rune fikk problemer med bilen på turen da.. Har virkelig lyst til og hive meg på nedover en gang jeg også.

bra med bilder var det også Hvordan cam brukte dere? bra kvalitet på de :D

igjen takker og bukker for bra Tur tråd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...