jolly Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 "nye konsepter fra Bmw" Stjålne Nyrer. Var ute å sjekka om de hadde tatt mine.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Den var dritstilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 den var jo søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 nyrene på denne bilene går vannrett mens bmw sine nyrer går loddrett. men ellers så bilen jævlig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 hehe det der er et vanlig syn her i Kina, mange varebiler og pick up med slike nyrer.. har også vanlige personbiler med bmw lookalike.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 hehe det der er et vanlig syn her i Kina, mange varebiler og pick up med slike nyrer.. har også vanlige personbiler med bmw lookalike.... Hæ? Sortland?Kina? Er du borti der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Den var fin. En sånn må jeg ha. Kan noen bare si meg hvor jeg finner resultatene fra crashtestene først? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Den var fin. En sånn må jeg ha. Kan noen bare si meg hvor jeg finner resultatene fra crashtestene først? de er nok gjemt dypt nedi noen gruver ett sted kan jeg tenke meg;) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Er vel ikke en mann over 1,50 som kommer seg inn i de der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Var jo litt søt da Kina har alltid vært og vil alltid være en piratnasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Hæ? Sortland?Kina? Er du borti der? ... ja jobber i Kina, og bor stort sett her.. krasj tester ligger på nettet, ingen som er godkjent for marked utenfor kina..hehe skal se om jeg finner dem igjen,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Dagpendling ? Flott garasje du bygger deg forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 likte best varebilen i bakgrunnen eg hehe den hadde passet meg som firma bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Takker hehe nei ikke noe dagpendling akkurat, 6 uker på 4 av vanligvis.. er i Kina hele vinteren .. er ofte jeg ikke reiser hjem i friperiodene.. lengste jeg har vert her er 7 mnd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Ja men da har du jo god tid innimellom da , til å bygge garasje mener jeg. Ser veldig bra ut. En bil interessert manns drøm det derre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå