bluebullet Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Er snakk om en 316 med 40000 Km på telleren og fremstår som ny, synes det er vanskelig å vite hva det er verdt. Åpen for innspill... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Selv om den har gått så lite kan den se ut som ett dass dersom den har stått ute å rusta i 30 år... Bilder er nok trikset dersom du vil få ett skikkelig svar her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluebullet Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Har ikke bilder ennå, men skrev at den fremstår som ny og det bør vel fortelle det meste. Det betyr at det ikke er en ripe i den og heller ingen rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 ... men skrev at den fremstår som ny og det bør vel fortelle det meste.... Min var også i "god stand" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluebullet Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Har jobbet noen år med BMW, så jeg tror jeg vet hva jeg snakker om. Hvis jeg ville diskutere definisjonen av mine egne uttrykk så hadde jeg laget en tråd om det. Les gjerne topic og spørsmål nøye og gi et saklig relevant svar eller la vær hvis det ikke har noe med saken å gjøre. Dette er ikke en bil jeg skal selge, men som jeg lurer på hvor mye er verdt med utgangspunt i at DEN ER SOM NY!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Ta bilder du så slipper folk å ytre seg om noe som etter din mening er strøkent da dette ikke er lett å bedømme.Men er den som ny ville jeg muligens gitt 40-50 laks,men da skal den være som NY!Da mener jeg at det skal lite til for at noe trekker den ned i pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluebullet Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Tusen takk for svaret Var noe i den gata jeg trodde også, men det er vanskelig med "listepris" med få biler på markedet og som nevnt i varierende stand. Den har hatt en eier, kun sommerkjørt, fulgt alle servicer og er rustfri ned til minste bolt i understellet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Jeg tror nok JoeNasty absolutt er inne på noe her. Selv ville jeg sagt at du burde definitivt vente mer enn 35000, men at mer enn 50000 kan bli vanskelig. Men, igjen dette avhenger også av ting som attraktive fargekombinasjoner osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluebullet Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Jepp, avhenger av utstyr og kombinasjoner. Skulle gjerne vært større motor også, men alt er orginalt og den er ikke restaurert, men ekstremt godt vedlikeholdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Enig - en 320 i tilsvarende stand ville nok vært ennå mer attraktiv. Men ikke så veldig mange av disse som ble solgt originalt nye i Norge, og som har overlevd med få eiere og lav kilometerstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluebullet Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Sant nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Får slenge ut noen bilder og sende meg en PM om du skal selge!Og du må love alle oss på Bimmers at du fortsatt tar vare på juvelen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluebullet Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Skal gjøre det, men det kan ta litt tid... Har god erfaring i å ta vare på biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå