fosse1 Skrevet August 30, 2008 Forfatter Share Skrevet August 30, 2008 Får se hva jeg gjør med merkene ! lar di stå inntill videre ! men vil nok kanskje ha noen andre tall, de er litt rare de som er på nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Ok. Noen flere planer for den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 aha spenstig farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14334642 Var denne om eg ikkje tar heilt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse1 Skrevet August 30, 2008 Forfatter Share Skrevet August 30, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14334642Var denne om eg ikkje tar heilt feil? Stemmer men fikk den for 26.000 Tilbake til felger, åssen hadde disse sett ut tror dere? på min bil ? http://www.ozracing.no/at-team/wheels/racing/ultraleggera-hlt/nb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 nope... du må ha kant!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Ultraleggera er bra greier - lette og sterke, men på en E34? Mjaaaaa.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Kant! ac snitzer, brock b1, borbet a osv osv e flotte på e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Hva med noen schimdt felger? Koster skjorte, men ser jo råbra ut i tillegg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Gratulerer med første bmw. Dette er bilen jeg drømte om før jeg valgte å satse på E39 som det aldri ble noe av fordi 323n dukka opp AC Schnitzer passer bra. Rondell 58 er jo også en klassiker, kanskje litt vel vanlig, men passer veldig bra på e34. Må nesten ha kant på e34.. Du kan jo bestille skiltholder med "Probably the best car in the world!". Også får du skriver du "carlsberg power" i frontruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse1 Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Rondell 58, kjærlighet ved første blikk. Det blir de hehe ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse1 Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Ok. Noen flere planer for den da? Bonus fra jobben kommer i november, og etter planen så skal jeg montere inn en turbo og nytt effektannlegg i bilen i slutten av november, eller begynnelsen av desember ! Ellers er det vel felger, annlegg og kanskje trekke om setene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Gå får 18" Rondell 58 felger det er samme som jeg har på min bare jeg har 17" Få deg bilde av en full hoslemo eller noe på så blir det bra Velkommen til bimmers:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse1 Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 Gå får 18" Rondell 58 felger det er samme som jeg har på min bare jeg har 17" Få deg bilde av en full hoslemo eller noe på så blir det bra Velkommen til bimmers:P Skal faen ikke ha noe hoslemo på bilen min:P hvem er du ? siden du kjenner han ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Velkommen til Bimmers..Tidi opplegg du har startet her..blir nok kult når du får litt merker og ikke minst Rondell 58 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå