Gå til innhold

E34 M5 touring. Solgt.


D.C.V
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin pris du har lagt den ut til ;) .. Hvordan er service historien på denne? kjedestrammer? , coiler? Når ble motoren sist sett over / ventiler justert? Clutch? Dempere? Bremser? Virker alt elektriske? ?

Noe rust ?

Jeg synes ikke det er så gal pris egentlig ;)

-Coilene er byttet av forrige eier

-Demperne framme er byttet i fjor mener jeg og dempere bak tror jeg ikke det er så lenge siden..

-Alt elektrisk virker utenom, den ene vindusheisen og ene dørlåsen og bakluka kan være litt treg..

-Har ikke justert ventilene, men det tror jeg at jeg skal gjøre før eventuelt salg :)

-Er desverre litt rust på skjermer og bakluke :(

Men som sagt denne vurderes bare solgt, tenkte jeg skulle høre med BMW i Tromsø hva det vil komme på å gjøre den strøken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En motor sjekk er fort værdt noen kroner .. spesielt om spjeldhusflappen fusker litt ( vanlig problem) eller buttrflyventilene er ute av sync. Justreing av ventiler bør være gjort på den Km stand. Kjedestrammeren er også meget viktig at den er byttet i senere tid.

Er der lyst interiør i denne? Bilder?

Jeg spør for en kamerat som ser på slike ..

Selv har jeg en slik bil selv i Cosmos svart / svart alcantra med Eisenmann bakpotte ;) .. ( ligger bilder på Bmwccn sine sider , søk M5T ny lakk )

Prisen er fin den , jeg hadde ikke vurdert salg på min bil før en hadde dobblet den prisen ihvertfall ..

Husk en kan bare glemme å importerer de "Billigere" nå .

Kjempebiler med beste motoren Bmw har konstruert .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er inne på noe der :) lurer litt på om den blir å stige i verdi når jeg får i baksetene på den? :) Jeg er jp faktisk blitt glad i denne bilen :) Hvis den hadde vært strøken hva tror du jeg kunne fått for den da?

Får du fikset rusten + eventuelt tekniske småskavanker så tror jeg vi snakker om rundt 200 000 ( Med bakseter) Men klart markedet er tregt for slike biler og en vil jo ikke få mer en noen er villige til å betale . Du må jo betale mellom 150 - 220 for en pen sedan , som jo er en klasse ned ;)

Forøvrig så betalte en vel omtrent det samme som du forlanger for min 2 år tilbake. For å få den i god stand gikk der 15 000Euro til motor og teknisk, ca 30 000 til dempere/understell og rundt 70 000kr i det estetiske .. (dvs ny lakk, lister, pakninger, rust reperasjon, matter osv osv ..) dette over en 2 års periode så det blir jo ikke så galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg en slik bil selv i Cosmos svart / svart alcantra med Eisenmann bakpotte ;) .. ( ligger bilder på Bmwccn sine sider , søk M5T ny lakk )

ot: den bilen din gjør at jeg har lyst og beholde min og sette den i skikkelig stand. ikke så mye som skal til men, ikke mye pågangsmot etter førerkortbeslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg en slik bil selv i Cosmos svart / svart alcantra med Eisenmann bakpotte ;) .. ( ligger bilder på Bmwccn sine sider , søk M5T ny lakk )

ot: den bilen din gjør at jeg har lyst og beholde min og sette den i skikkelig stand. ikke så mye som skal til men, ikke mye pågangsmot etter førerkortbeslag.

Takk ;) Bilen er begynt å bli meget bra , men gjenstår en del små ting enda. Og så har jo en et konstant behov for regelmessig TLC ;)

130-140k er billig for en slik bil , selv om en må legge ut 100k i små fiks over en liten periode . Motoren er helt fantastisk og drar skikkelig godt når alt er tipp -topp. Faktisk så drar bilen min ifra en Dodge Ram SRT 10 oppover fjellet , det er prøvd 8)

I svingene har jo den ikke nubbesjans heller da bare dørene på en slik lastebil veier 1/2 tonn.. HVER :shock::lol:

Nå skal jeg ikke ødelegge salgstråden din mere D.C.V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har i papirene dine nårtid ventilene var justert :) Dette var gjort hos Emm Sport i Trondheim, nøyaktig km husker jeg ikke. men 190tkm visstnok(merk: disse burde justeres hver 30tkm.) Kjedestrammeren er byttet på rundt 150 000km iflg forrige eier. Coilene byttet jeg.

Men en liten service på motoren skader ikke, Nilsen bil i Tromsø hadde helt okey priser på justering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...