Gå til innhold

E34 M5 touring. Solgt.


D.C.V
 Share

Anbefalte innlegg

Som sagt så vurderes det bare :)Låner Tommys annonse fra da han hadde den

Pen og velholdt M5 Touring eks 332/891 vurderes solgt grunnet overgang til bil med flere seter. Disse er etterhvert blitt skjeldne med bare 891 eks produsert totalt, å vil bare øke i verdi framover!

Original M5, ikke ombygd. Spesiell bil, håndbygd i kun 891 eksemplarer. Nurburgring utgave med EDC. 0-100 km/t 5,9 sek. Importert til Norge i 99.

Bilen ble produsert sent 1992, men F.reg 1994, F.reg i Norge 1999. Dvs gratis å omregistere til 5 seter til neste år. Bakseter følger med.

Nye sommerdekk på 18" ACS felger

Nye Nokian vinterdekk på 17" M5 felg.

Nye plugger, luftfilter og coiler.

Kvitteringer fra tidligere eiere medfølger.

Km: 220500

Avusblå

Har baksetene liggende og de kan settes inn gratis til neste år :)

Hvis dere lurer på noe så bare spør :)

Prisantydning: 135000,-

bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nydelig bil, sett den "live" på stripa et par ganger.

Kjenner du han som omkom forresten?

Det der må være årets off-topic...Siste jeg vil lese om hvis jeg ser på bruktbil. Burde sette noen regler på kjøp og salg-tråder, er utrolig mye drit her inne. Slett både min og snes sin kommentar :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enkelt å selge en M-bil på tampen av sesongen. Derfor gidder jeg ikke annonsere min engang. Forbereder meg heller på å sette bort bilen på vinterlagring om 3-4 uker.

Lykke til med salget, D.C.V :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange Pony'er er det under panseret på detta beistet?

3.8liters motor, 340hk og 400nm :)

Er et helt utrolig tregt marked om dagen!

Hvordan er det med foringer og slikt på denne bilen?

Markedet er svært tregt om dagen :? Foringer og slikt skal være bra, jeg har ikke kjent noe. :)

Ikke enkelt å selge en M-bil på tampen av sesongen. Derfor gidder jeg ikke annonsere min engang. Forbereder meg heller på å sette bort bilen på vinterlagring om 3-4 uker.

Lykke til med salget, D.C.V :)

Det er visst ikke helt enkelt nei, hvis den ikke blir solgt ila denne måneden så blir den nok satt bort mesteparten av vinteren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...