Werther Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Billig er det vel ikke da de fleste touringene selges for rundt 90-120k. De som krever mer får som regel ikke solgt - er vel bare Mpower som har fått endel kroner for sin den siste tiden. Dessuten må du nesten legge ut bilder og litt mer informasjon i en slik annonse. Trekker ikke akkurat kjøpere det du hadde kladdet sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 Vet ikke helt hva jeg bør skrive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 hvis det bare er et panser som skal byttes og pakning på bunnpanne så er det ikke mye gale med denne tydeligvis. hadde det vært min bil så hadde jeg nok prøvd meg på rundt 130-140. du skal vel ikke selge felgene utenom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 Hvor mye byr du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 Da Ser det ut som biln får seg ny eier ganske snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 Vurderes fortsatt solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 vil ha:) vokser ikke på trær:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Mye er forsikringen på denne på deg ca? Har en forsikring med 60% bonus jeg kan sette den på, men snn ca? Er i utgangspunktet på jakt etter kone og unge-bil.. Fint kompromiss dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 Hvor mye kan man dra med en M5 touring?? 1800kg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 mener det var 1400kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruslebiffen Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 Hvordan står det til med bilen egentlig? Bortsett fra panser og bunnpannepakning, hva mer må gjøres for å få den i ok stand? Ventiljustering, service etc, kan du si noe mer om tilstanden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 sendt deg ett par mail nå men er ikke mye svar og få. fått ett svar med deg. som sagt i den mailen så er jeg int i bilen din om jeg får noen svart snart. kan jo ikke kjøpe bil uten å fått litt mer info om den. Kristoffer Ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Hei, bilen blir nok solgt nå Det kommer en herremann å henter den til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruslebiffen Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Hvis bilen er solgt får du hute deg å fjerne annonsene her inne, ikke bare leke luremus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwFrik Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Hei. vart bilen solgt? mulig interesert i bytte av Bmw 525tds stasjonsvogn 95 mod - m pakke og 186000km ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg