Gjest Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 hva faen skjer her?? og åssen kan moderatorer og administratorer la idioter få herje fritt rundt her med helt totalt hjernedøde svar ??? hva slags forum er dette egentlig?? jeg har forsøkt flere ganger å lære bort noe av min kunnskap men blir faen meg møtt av en gjeng med mobbere!! Hadde dere enda kunnet noe av det dere sier men nei! Totalt brainless mange her ass.. Få dette forumet seriøst, er mange som sitter med verdifull kunnskap som dere bare kan drømme om å lære! Man orker ikke godta dritpreik om man forsøker å lære bort noe.. sykt.! Jeg kan understreke en ting, jeg har KUN holdt på med BMW i mange år nå, og har dette merket sammen med Mercedes som min tyngde. Jeg er teknisk leder også! man blir ikke teknisk leder uten videre! . er ikke dette bra for forumet?? Lurer dere på noe så svarer det masse forumstroll med en gang med sludder ! sjerpings folkens ok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Oi. Kan du fortelle ka alt dette kommer av? Noen eksempler??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 hvor gjør det vondt hos deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 okei kom med noen eksempel her da?trur nok det er mange her som kan mye om bmw,mange har lert forsjellig.og gå ut med noe slikt som du skriver her er temlig teit meiner eg,vist du meiner du er så flink børde du jo bruke forumet mer.ser på antal innlegg at du er ikkje den som er her inne mest .synes denne troden var temlig utilpasset eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 (...) Kjenner meg ikke igjen i noe av du sier. Kom med eksempler som støtter opp under disse påstandene. Det trengs generelt lite moderering her, da det er skjeldent folk finner på tull. Må være et enkelttilfelle som har fått deg til å reagere. Bimmers holder en høy standard når det gjelder innhold. Og et annet tips: Lær deg å skrive et skikkelig innlegg. Hverken tittel eller innhold er av noen høy kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Historie repeat's itself.. en gang i tiden måtte en mann fortelle folk at jorden var rund, tenk deg hvor mye latter han måtte oppleve? tenk deg alle som gjorde narr av han fordi han kunne påstå noe så dumt som at jorden var rund !! ?? sånn føler jeg det i tråden om nm vs hk ! lol egentlig burde jeg le og le og le men jeg blir lettere irritert fordi det virker som om moderatorer og administratorer også nekter å tro at jorden er rund !! faen er det virkelig mulig å være så kortslutta i huet at det ikke går inn tross eviglange forklaringer??? ok jeg innrømmer det, jeg sliter med å forklare ting men om dere som mobber bare hadde forsøkt å gi meg litt creds i stedet og forsøkt å lære så ville flere andre på mitt nivå kanskje tørre å si noe dem også.. sånne små innput kan oppklare alt vettu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Historie repeat's itself..en gang i tiden måtte en mann fortelle folk at jorden var rund, tenk deg hvor mye latter han måtte oppleve? tenk deg alle som gjorde narr av han fordi han kunne påstå noe så dumt som at jorden var rund !! ?? sånn føler jeg det i tråden om nm vs hk ! lol egentlig burde jeg le og le og le men jeg blir lettere irritert fordi det virker som om moderatorer og administratorer også nekter å tro at jorden er rund !! faen er det virkelig mulig å være så kortslutta i huet at det ikke går inn tross eviglange forklaringer??? ok jeg innrømmer det, jeg sliter med å forklare ting men om dere som mobber bare hadde forsøkt å gi meg litt creds i stedet og forsøkt å lære så ville flere andre på mitt nivå kanskje tørre å si noe dem også.. sånne små innput kan oppklare alt vettu.. Dette er et diskusjonsforum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 ok jeg innrømmer det, jeg sliter med å forklare ting men om dere som mobber bare hadde forsøkt å gi meg litt creds i stedet og forsøkt å lære så ville flere andre på mitt nivå kanskje tørre å si noe dem også.. sånne små innput kan oppklare alt vettu.. Forstår godt frustrasjonen din om å ikkje klare å forklare deg rett. Men hvis du mener at de er så trangsynte og bedrevitere så synes eg du bare skal lene deg tilbake og LE, for da er det ikkje din feil. Eg syns det e flott at du vil lære bort dine kunnskaper om BMW, og eg e vel en av de som har lært sinnsykt mye om BMW etter at eg meldte meg inn på dette forumet her. For det er mange som faktisk og kan svare seriøst, men de blir lettere oversett til fordel for de som bare kødder og preiker piss. Noen få kan ødelegge for mange. Men hev deg over det, og hjelp heller de som er villige til å kunne ta inn over seg kunnskap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 du kan jo starte med og svare på emner oftere selv da,så slipper andre som du mener ikkje har peiling svare. synes dette er og kalle andre idioter og meg er verdensmester her eg. men samme det,gidder aldri diskutere det her mer en gang,blir for barnslig og dumt det her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 har dere lest tråden jeg henviser til ?? den finnes på teknisk ! hva faen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Er du full, eller bare mektig irritert? Du kan sikkert mye ettersom du er teknisk leder, men da burde du også gå frem på en annen måte enn dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 har leste der ja,maaange sider og lese,men som du ser.eg har ikkje skrevet noe der.føler dem roter det til sjøl,og slikt vill eg aldri ha bry med. og du som har en slik utdanelse da,du børde jo gå frem som et bedre eksempel eller du gjere nå?ser hva du har skrevet og andre og ser hvem som har skrevet hva.men å iritere seg over så lite sjønner eg ikkje vitsen med.la dem holde på 20 sider til og diskutere det der dem da er mange flinke folk her,noen tror nokk dem kan lit mer en dem virklig kan,og tør ikkje innrøm en feil,men slik vi det altid vere.har fåt mye hjelp her eg,fra seriøse folk.du må heller ikkje iriter deg over dem som ikkjer vi lere av deg,det er dem sit problem det,at dem ikkje tar imot andre sin kunskap og erfaringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 du kan jo starte med og svare på emner oftere selv da,så slipper andre som du mener ikkje har peiling svare.synes dette er og kalle andre idioter og meg er verdensmester her eg. men samme det,gidder aldri diskutere det her mer en gang,blir for barnslig og dumt det her. når jeg sier idioter så mener jeg de som har bidratt til å gjøre en svært lærerik tråd til et fristed for mobbing !!! dere andre har jeg ikke noe negativt å si om.. mener at det må gå an å straffe folk med utestenging om de oppfører seg slikt, men ser jo problemet nå selv moderatorer og administratorer svarer på den samme måten.. da blir et bra forum til et useriøst forum.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 eg sjønner hva du meiner.det eg meiner er.Dette er feil måte og ta det opp på.og lage en slik tråd på dette,vil lage en evig diskusjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Når man har en viktig sak(poeng) man vil poengtere er det veldig viktig at man forklarer HVORFOR, HVORDAN og evt HVOR. Også MÅ man svare på spørsmål, noe du er flink til å vri deg unna. Det står ufattelig mange ubesvarte spørsmål fra andre brukere i den HK/Nm tråden din, jeg foreslår at du begynner å svare på dem, så skal du se folk vil bli mer konstruktive og ta deg litt mer seriøst. Skriking og påståelighet kommer man ikke langt med på internett. Ikke i hverdagen heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg