morteym Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 Det vil alltid være noen tastaturkrigere som bare er ute etter å ydmyke andre eller vinne "poenger", for meg så er det uinteressant. Det beste er å diskutere saklig. Synes standarden på forumet stort sett er ganske bra.
-Lasse- Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 bilkupp.com: har du seriøse problemer? hvis det er noen som fortjener å bli kicket fra dette forumet så er det DEG! makan til tullball har jeg aldri sett..
-Lasse- Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 hvorfor gidder du egentlig være her hvis du føler at de fleste er en gjeng med tapere..? finn deg et saab forum eller no.. faen..
-Lasse- Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 Umulig å være seriøs mot en som starter en sånn tråd. Men sant, det er unødvendig å hisse seg opp (spesielt når man har tatt et par glass). Nå er det god natt
-Anders- Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 Hei bilkupp. Jeg har fulgt med i tråden din. Det er godt mulig du er teknisk leder og sitter på masse innholdsrik og nyttig info, men jeg har problemer med å ta deg seriøst. Du har en litt feil fremgangsmåte, og i det siste har det vært et par morroklumper innom forumet her som har hatt lite å gjøre. Kan ha noe med dette å gjøre. Hvis du endrer måten du går frem på, så skal du nok se at du vil få flere seriøse svar. Men som sagt, dette er et diskusjonsforum, og da må du regne med diskusjon uansett hva du sier her inne.
Ola. Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 hva faen skjer her??og åssen kan moderatorer og administratorer la idioter få herje fritt rundt her med helt totalt hjernedøde svar ??? hva slags forum er dette egentlig?? jeg har forsøkt flere ganger å lære bort noe av min kunnskap men blir faen meg møtt av en gjeng med mobbere!! Hadde dere enda kunnet noe av det dere sier men nei! Totalt brainless mange her ass.. Få dette forumet seriøst, er mange som sitter med verdifull kunnskap som dere bare kan drømme om å lære! Man orker ikke godta dritpreik om man forsøker å lære bort noe.. sykt.! Jeg kan understreke en ting, jeg har KUN holdt på med BMW i mange år nå, og har dette merket sammen med Mercedes som min tyngde. Jeg er teknisk leder også! man blir ikke teknisk leder uten videre! . er ikke dette bra for forumet?? Lurer dere på noe så svarer det masse forumstroll med en gang med sludder ! sjerpings folkens ok.. Si meg: Er du han som drev med no slags "online bildiagnose" på bilforumet for noen år siden? Omtrent samme arrogante idiot oppførselen iallefall. Han kunne faen ikke mye om bil han heller. Ola
tmice Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 For en barnslig fremgangsmåte, å for en ordlegging, kan godt hende DU kan lære mange her forskjellige ting, men en ting er helt sikkert, her inne er det MANGE som kan lære deg NORMAL oppførsel.
Gunnar Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 Nå har du ødelagt miljøet her inne lenge nok. Er det noen som har hele vettet er det deg. Brukeren er slettet, og jeg vil ikke se deg her inne flere ganger. Og JA til dere der oppe, han har (eller har hatt) en 850 (påstår ihvertfall så), og har herja de fleste forumer før, hadde en periode her også tidligere, ble først slettet, og kom tilbake, så var det rolig en stund, og når kom han altså igjen, med akkurat de samme diskusjonene.
Anbefalte innlegg