B. Sveigdalen Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Xenon kit for E36 selges. 4300K. Med trafoer/pærer/kabeler, og et ferdig modifisert baklokk for lyktehus E36. Dette kan brukes som mal for det andre du må lage hull i. Settet satt i min Coupe som ble vrak. og var brukt ca. 6 måneder. Ligger pakket i original eske. Selges kr. 250, + frakt. Tlf 911 71 398. Jeg er sjelden her, så ta helst kontakt på telefon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 bilder av lyset ? helst på bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B. Sveigdalen Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Hmm, nei. Jeg tok et bilde av bilen med disse lysene skrudd på, men de ser bare ut som to kritthvite prikker. Du får ikke noe inntrykk av hverken fargetone eller noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 35 eller 50w? hvilken pære type? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 det var billig da! Er det til nær eller fjernlys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå