HappyHenke Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Har kjøpt meg en fjernstyrt utløser til kameraet, og denne måtte selvfølgelig testes intensivt. Dette resulterte i endel skarpe bilder, som igjen resulterte i denne tråden her. Litt info om bilene: Montrealblå 320 Coupe 97 mod. (min) Full M-Tech eksteriør, Org M3 felger 225/45-245/40-17, 60/40 Bilstein B10 senk, Eisenmann eksos, Umnitza Angel eyes & xenon Samoablau 328 Coupe 97 mod. (eid av BMWEntusiasten her på forumet) 100% orginal, enn så lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Bra Photoshoot det der ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Bra Photoshoot det der ! Takk for det Er skuffet over kvalitetstapet bildene fikk etter upload, men det får gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Men er fortsatt litt bedre enn det jeg får til med mobiltelefon med 3,2mp kamera Misunner dere som klarer å ta så fine bilder, det klarer ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Supre bilder gitt! Fikk veldi bra framm den sinnsykt fine fargen på bilen din, å ikke minst felgene!! Va må du ut med ca. for et sånt camera?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Hehe, viser virkelig kontrasten til M-styla E36 vs org. bil Flotte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Liker de to første bildene. Klart og fine farger.. Men rammene ødelegger litt, da de blir veldig dominerende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Hehe, viser virkelig kontrasten til M-styla E36 vs org. bil Flotte bilder! EY! hva mener du med det? Skulle hatt touringen din der slik at vi hadde fått opp den største kontrasten av dem alle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Men er fortsatt litt bedre enn det jeg får til med mobiltelefon med 3,2mp kamera Misunner dere som klarer å ta så fine bilder, det klarer ikke jeg Hehe forskjellen fra et mobilkamera til et digitalt speilrefleks kamera er nok brutal ja. Selv om mange sier det er fotografen som gjør bildene, så har nok utstyret litt å si det også. Supre bilder gitt! Fikk veldi bra framm den sinnsykt fine fargen på bilen din, å ikke minst felgene!! Va må du ut med ca. for et sånt camera?? Takk for det =) Ja veldig fornøyd med hvordan fargen på noen av bildene ble, særlig de to første. Det gjelder å ha riktig lys. I dette tilfellet var det lyset fra bensinstasjonen. Kameraet mitt (Canon EOS 350D) betalte jeg et stk B10 Bilstein senkesett for. (Fikk kameraet i byttet mot senkesettet) Dette kameraet er et par år gammelt, og har senere blitt erstattet av både 400D og det nyeste, 450D. Sistnevnte ligger på en rundt 5 tusen kroner. Anbefaler virkelig å gå til innkjøp av et digitalt speilrefleks kamera, man kan ha utrolig mye gøy med det. Tar litt tid å lære seg alle funksjonene, men det får man mye igjen for i kvaliteten på bildene. Liker de to første bildene. Klart og fine farger.. Men rammene ødelegger litt, da de blir veldig dominerende.. Enig med deg der. De to første bildene var best. Og rammene ser jeg at må tones ned litt. Versjon 1.1 kommer neste photoshoot. Takk for kommentarene folkens Er det som gjør det verdt å stå timesvis ute å prøve å få gode bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Pene bilder Vi må ta et treff en dag, har jo ikke sett 328'en ennå heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Pene bilder Vi må ta et treff en dag, har jo ikke sett 328'en ennå heller.. Takk Det må vi ja hehe, lenge siden sist! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Tøft å følge med på teknisk progresjon hos fotografen fra et photoshoot til det neste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 har jo ikke sett 328'en ennå heller.. Går litt for fort for deg den.... ikke alle har like rask reaksjonsevne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Tøft å følge med på teknisk progresjon hos fotografen fra et photoshoot til det neste. Hehe, og hva er dommen? Hadde håpet du kom innom tråden med noen synspunkter. Du er jo en av de her på forumet som har mest peiling på foto virker det som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 har jo ikke sett 328'en ennå heller.. Går litt for fort for deg den.... ikke alle har like rask reaksjonsevne tss... ikke alle som må kompensere med stor motor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå