Gå til innhold

Photoshoot - E36 320 & 328 Coupe i Nattmørket

Share

Anbefalte innlegg

Hehe, og hva er dommen? :) Hadde håpet du kom innom tråden med noen synspunkter.

Dommen er at det går fort oppover.:)

Jeg var litt lite fornøyd med den forrige bildeserien din fra parkeringshuset, men bestemte at istedet for å komme med litt kritisk tilbakemelding, skulle jeg heller vente og se hvor fort du fant ut av ting selv. Og det gikk kjapt, ser jeg.

Faktisk veldig kjapt. :? Hmm, jeg ser at disse bildene mangler en viss blondine, så kanskje er det hun som har tatt disse bildene mens du var inne på en bensinstasjon for å kjøpe smågodt? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, og hva er dommen? :) Hadde håpet du kom innom tråden med noen synspunkter.

Dommen er at det går fort oppover.:)

Jeg var litt lite fornøyd med den forrige bildeserien din fra parkeringshuset, men bestemte at istedet for å komme med litt kritisk tilbakemelding, skulle jeg heller vente og se hvor fort du fant ut av ting selv. Og det gikk kjapt, ser jeg.

Faktisk veldig kjapt. :? Hmm, jeg ser at disse bildene mangler en viss blondine, så kanskje er det hun som har tatt disse bildene mens du var inne på en bensinstasjon for å kjøpe smågodt? :wink:

Hehe, kanskje det :) Nei det var nok meg som tok bildene. Men damen fikk faktisk teste kameraet litt når vi var på gatebil i juli, og hun tok endel bra bilder, så aldri si aldri 8)

Føler selv også jeg har forbedret bildene mine endel den siste tiden. Selv om jeg enda er langt ifra der jeg har lyst å være. Men man lærer litt hver gang. Har begynt å skyte bildene kun i RAW format. Dette gav litt flere muligheter med tanke på etterbehandlingen. Blant annet bedre muligheter til å kontrollere lys/skygge/farge, så det var jo litt artig. :)

Blir nok å gå til innkjøp av et litt mer lyssterkt objektiv snart (har kun kit linsen + et elendig! canon 85mm zoom objektiv) Må bare finne ut hva som passer for meg. :)

Igjen takk for tilbakemeldingene, er alltid gøy å høre at folk liker bildene mine! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...