Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
:P rasa da lite i fjord? hehe :D utenom litt koking og div så gikk det smertefritt.. selv om det var litt ujustert og slikt så men det gikk nå! :D
Skrevet
:P rasa da lite i fjord? hehe :D utenom litt koking og div så gikk det smertefritt.. selv om det var litt ujustert og slikt så men det gikk nå! :D

hehe, tenkte på siden du fikk en i sia jeg da.. men er jo alltid ett eller annet som går med slik kjøring..

Skrevet

hehe tja.. får hode fylliker holder seg unna meg nå ja..

ting tåler "litt" mere på bilen jeg har nå så tror nok det skal gå bra.. hehe. driverkstet er hvertfall laget for 3,5l nå da.. og ikke 2liter automat! hehe :)

men isåfall trenge jeg spons på 255 dekk i 18" :(

Skrevet
hehe tja.. får hode fylliker holder seg unna meg nå ja..

ting tåler "litt" mere på bilen jeg har nå så tror nok det skal gå bra.. hehe. driverkstet er hvertfall laget for 3,5l nå da.. og ikke 2liter automat! hehe :)

men isåfall trenge jeg spons på 255 dekk i 18" :(

hehe har det bak på touringen min, men de får du holde deg langt unna :wink:

Skrevet

hehe :D blir nok noen spinne dekk til herjing gittt.. :) men 255 gateslick skal handles inn..så DA skal de spinnes ut.. :)

til helga så skal vi få kjørt litt hååper jg..

Skrevet
hehe :D blir nok noen spinne dekk til herjing gittt.. :) men 255 gateslick skal handles inn..så DA skal de spinnes ut.. :)

til helga så skal vi få kjørt litt hååper jg..

får håpe alt blir i orden til da..!

Skrevet

Da er bilder klare :)

Bare venter på noen avklaringer rundt hvordan jeg kan få lastet de opp uten å bruke vanlig upload i tråden. (Ja, jeg er litt lat, men lei av å gjøre repeterende ting etter å ha sittet med en million skilt som skulle slettes)

Skrevet
":3joheje8]Da er bilder klare :)

Bare venter på noen avklaringer rundt hvordan jeg kan få lastet de opp uten å bruke vanlig upload i tråden.

tøft, har ventet litt på disse, blir bra å få opp noen bilder av godbilene samt alle som var tilstedet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...