Bare_egil Skrevet September 2, 2008 Forfatter Skrevet September 2, 2008 kult.. Hvor ligger dette? drammen ligger i buskerud. Hvis du er utsikker på vei osv så kan jeg finne fram på kartet på gulesider..
hagenisse Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 14.? Den helga passer dårlig for min del.
Bare_egil Skrevet September 2, 2008 Forfatter Skrevet September 2, 2008 14.? Den helga passer dårlig for min del. det var kjedelig..får satse på at det kommer flere treff framover da
Bare_egil Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 opp og hopp, samt noen flere som kan komme
Anders_w Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 har lyst te å komme jeg å skal se om ikke jeg får samlet en gjeng ifra skien så kanskje vi tar turen;)
Glenno Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 jeg kommer! Skal vi cruise sammen til Drammen? Send meg mob nr ditt på pm da . har lyst te å komme jeg å skal se om ikke jeg får samlet en gjeng ifra skien så kanskje vi tar turen;) Tøft, kan bli en del biler da . Hørte rykter om Muska med østfold folket skulle ta seg en tur også. Lurer fælt på hva den dama finner på denne gangen. Alle stiller med nyvaska biler vel? Kansje snart få opp dato og kl for festen i trådteksten?
Bare_egil Skrevet September 5, 2008 Forfatter Skrevet September 5, 2008 det kan jeg sikkert fikse, når skal vi ta det? kl 16.00 på søndag den 14.september?
Glenno Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 det kan jeg sikkert fikse, når skal vi ta det? kl 16.00 på søndag den 14.september? Høres greit ut for min del iallfall .
Morty999 Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 jeg tror også jeg kommer.. med mapping på tur til drammen. hehe
Bare_egil Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 jeg tror også jeg kommer.. med mapping på tur til drammen. hehe hehe tviler jeg ikke på...!
Flatshift Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Jeg kommer. hvis jeg får ordna bimmern til da Bra tiltak =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå