Cise Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 må du få lagt ut noen bilder da sondre hehe' ble noen bra bilder igår
///Mysild Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 holder på å lagre på photobucket ja, det kan vi wabby men parkeringshus er vel like? hehe...
DANI Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 nydelig bilder Men må sei at eg elske bilen din mysild
///Mysild Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 nydelig bilder Men må sei at eg elske bilen din mysild da har vi en ting til felles! haha ^^
matsi Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Det blei bra bilder det mysild;) hehe.. legger kanskje ut noen.. men ikke i dag. tror jeg fikk noen bra bilder har ikke sett enda. hehe
316 Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Det der gatebilklistremerke bør fjørnes med umiddelbar virkning !
Martins Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 enig der,eg vill efjernet både m3 merkene og gatebil mekene,syntes ikkje dem passet inn eg.men godt man har ulike meninger da,kjedlig om alle sko ha like biler her inne da
///FredriK.S Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Fine biler alle tre, men din er bare råest! BTW: ble veldig tørst av å se på det nederste bildet. *Sikle*
Cise Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Fine biler alle tre, men din er bare råest!BTW: ble veldig tørst av å se på det nederste bildet. *Sikle* eyy.. ikke se ned på oss andre.. hehe.. de to andre er "work in progress" er ikke lenge til jeg er ferdig med min da.. skal være enig med deg der.. den urgen frista igår.. var litt ment som reklame for siden de har jo kommet med 1,5 l urge nå så..(har ikke funnet den ennå!! )
Spinx Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Mye fine bilder som ble tatt Jeg hiver meg på neste gang vist det er ok?
///Mysild Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 min er jo også in progress da men takk for det... må jo lære litt bilder hmmmm.... m3 merkene var KUN for pure F... visste det kom til å bli lagt merketil... så derfor måtte jeg "mobbe" matsi joa, du kan vel kanskje det marius
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå