Der Barockengel Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Hamastativ til 149 høres også ut som en eller annen fugl som er truffet. Området 10-20mm er tøft - krever litt trening å få praktisk nytte av fullt ut, men gir brukeren garantert et nytt syn på verden. \:D/
///Mysild Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 føler dette er litt konstruktiv mobbing nå men kameraet til 5500 kroner, og stativet til 149, og minnebrikke på 4gb til en grei pris, så er jeg fornøyd heheeh
Der Barockengel Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 føler dette er litt konstruktiv mobbing nå Litt konstruktiv mobbing er mye bedre enn lite konstruktiv mobbing. Fikk du forresten minnekort med overføringshastighet du er fornøyd med? Selv har jeg slitt litt med ukjente merker som ikke holder den hastigheten de lover - og da er det helst de dyrere alternativene fra SanDisk og noen få andre igjen å velge i...
///Mysild Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 øy! jeg har scandisk 4gb 15mb/s 300 på expert funker som juling, og er raskere enn det det skal være... 100 bilder på 5 sek...
D.C.V Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 skutt gullfuglen? tenkte du på kjøpet? hehe...ja, 18-200 høres jo bra ut får kanskje kjøpe det jeg også hehe... men kjøpte også et hama stativ til 149 kroner på elkjøp (ordinærpris 349 men var på tilbud) og det har reddet mange bilder Ser at jeg skrev 18-200, men jeg mente 55-250 Har jo allerede 18-55 så ikke noe vits med smør på flesk Men det er jo klart, man slipper jo å bytte objektiv hele tiden da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå