Micro_RaCeR Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 hei. Etter å ha sett å blitt inspirert av mange flotte, strøkene e30er- måtte jeg bare ha en til. Etter litt div leting og en drøm om cab. Fant jeg den 325 87 cab, Bilen hadde vært voksen kjørt og i god behold, noe små ting var det, men er jo 21år. Jeg og dama tok toget opp til oppdal, og møte eieren. Ble litt skuffa etter en så lang tur. Men måtte si til meg selv at den er gammel. Men blir mer og mer glad når jeg ser bilen. Hadde bilen på bukk i dag og ble stor fornøyd, null rust (i karosseriet) eneste var litt lekk fra gir kassa. Har en gir kasse ligenes som skal overhales. Etter noen timer på verkstedet har ble det gjort litt nye nyrene, motor vask, vasket/polerer stolene. Feil som jeg trenger noen råd mot er ABS en. Han sa at han hadde byttes sensorene for noen år siden. Men den virker ikke nå. Har ikke sett på den men noen som vet? Muligens bytte/vaske rute bak. Fikse stol rygg, litt løs på ene siden. Hva syntes dere? noe råd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Ingen som kommenterer? Så ut som en finfin cab det der du, riktig motor er det og Hvite / sota blinkers hadde gjort seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deerepower Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 ja sota lykter åsså litt senking å prøvd å fått tak i mtech fangere å skjørt hadde blitt bra;) da blir den fort litt grommere:) ser litt spett ut med original fangere hehe tøff front du hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 takktakk.. ja hadde tenkt å få på noen sota lykter/blikers. er mørke lykter foran. bilen er faktisk senka. hehe. men tenkte å få den litt ned foran. ja lurte først på noe m-tech side skjørter og bak fanger. Vis noen har noe brukt, så sifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Noen som vet om effektanlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 er du med på felles photoshoot en dag eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 ja klart det. nydelig bmw du har nå.. sykt å det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet September 10, 2008 Forfatter Share Skrevet September 10, 2008 noen som har noen råd mot litt lekasje i vindu/caben helt foran? går det ann å bruke sikafleks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Denne har gått på nordmøre i lang tid, og har vel nesten kun sett den ut i sol. tror den har blitt tatt godt vare på.! Grattis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet September 10, 2008 Forfatter Share Skrevet September 10, 2008 ja skal ha gått kun der oppe. og er vel ikke salt på veiene der ?? eller ser ikke mye vinter kjørt ut. ja tror de har tatt vare på den. takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 ja skal ha gått kun der oppe. og er vel ikke salt på veiene der ?? eller ser ikke mye vinter kjørt ut.ja tror de har tatt vare på den. takker:) Mjoo, salter gjør de nok, men da var sikkert ikke denne bilen ute etter veien. tror ikke jeg har sett den med vinterdekk èn gang de 6-7 årene jeg har sett den her i kr.sund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Pen bil Fint med hvit cab. Tror ikke jeg ville gjort så mye med utseendet på den. evt noen andre felger gjerne.. Men den trenger senking Og ikke bare foran....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå