Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
1355 kroner i dass :(

Damn.... for 6 plugger? :shock:

nei var kun kroner 1 334,90 for 6 stk :lol:

hørtes jo temmelig ubrukelig ut. Betaler vel ca 1150kr for 12 bosch plugger :D

• 2 weeks later...
Skrevet
Forbruket på ca 1 mil er ca 13,7L/100 efter det som står i bilen. Skifte i dag tilbage til de gamle plugge og kjørte fram og tilbage til job ca 1mil, og nå er den nede på ca 10,6L/100 efter bilen

forbrukrt har gået lidt opp på på ca 2 uge til ca 12,4 med de gamle plugge. Jeg har skifte tilbage igen til de Supper Plugge idag da jeg opdaget at 2 av pluggene var defekte. Fikk 2 nye plugge idag.

Skrevet
1355 kroner i dass :(

Damn.... for 6 plugger? :shock:

Bavaria skulle ha 220kr pluggen til E46en :shock:

Kjøpte NGK i stedet til 50kr/stk :wink:

Skrevet
Bavaria skulle ha 220kr pluggen til E46en :shock:

Kjøpte NGK i stedet til 50kr/stk :wink:

Nå er det jo sånn da, at de du får hos BMW til E46 er longlife-plugger som varer 60.000km, mens vanlige plugger som regel oppgis med intervaller på 15.000km..

Skrevet

Nå er det jo sånn da, at de du får hos BMW til E46 er longlife-plugger som varer 60.000km, mens vanlige plugger som regel oppgis med intervaller på 15.000km..

Gitt at Bavarias plugger ikke har fordeler for annet enn holdbarheten, blir det likevel 20 kroner mer per plugg.

;)

Skrevet
Gitt at Bavarias plugger ikke har fordeler for annet enn holdbarheten, blir det likevel 20 kroner mer per plugg.

;)

Jeg hadde gladelig betalt 20,- mer per plugg for å slippe å bytte tre ganger ekstra. ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har kjørt ca. 400 mil på pulse pluggene. Kan ikke si at jeg merker noen forskjell på hverken forbruk eller effekt. Forbruket ligger på ca. 1,1 liter per mil på blandet kjøring (samme som før skift av plugger). Effekten er litt vanskeligere å måle, men det er iallefall ikke noe merkbart.

Skrevet

jeg tør å påstå at de som tror på sånn piss som disse pluggene er de samme som tror på 5 % comunity og sånne ting. PISS. ALLE som jeg har snakket med og meg selv inkludert påstår at enten gnistrer d. Eller ikke. Hvis ikke får du fusk hvis det gnistrer funker d.

Er ønske drømmer å tro noe annet. Like jævla håpløst som å tro at magneter på diesel og luft tilføsel gir hk. Tull og tøv. Har selv målt en bil før og etter ingen effekt forskjeld. Det som i midlertid hjalp var å øke turbotrykk og øke dieseltilførsel. Dette er humbugg!

• 1 month later...
Skrevet

Av og til blir motoren sinnsykt treig. Det føles som om jeg kun har halve effekten tilgjengelig. Motoren sviver fint på tomgang, og det er ingen ulyder i den. Det har kun skjedd noen ganger - med en ukes mellomrom.

Tipper det har noe med elektronikken å gjøre. Jeg bruker puls plugs, så det kan ha noe med det å gjør.

Det hender også at den er vanskelig å starte når den er varm.

Skal prøve å bytte til orginale tennplugger i helgen, for å se om det kan være en av puls pluggene som er deffekte.

Noen som har opplevd det samme, eller vet hva det kan være?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...