knutth Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Hei! Jeg har en 99mod. 318i E46, noen som vet hvordan jeg kan tilbakestille servicelampen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Man får kjøpt slike "service og olje skift tilbakestillere" som man bare plugger i kontakten i motorrommet. Har hørt at Mekonomen skal ha disse, ellers så hjelper nok en BMW forhandler deg med dette hvis de har stått opp med rett ben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutth Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 Var innom en BMW forhandler, men han nektet å gjøre noe siden jeg ikke hadde hatt service hos de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Dårlig service!jeg var hos en Bmw forhandler å der tok dem 150 kr for en jobb på under ett min..Skal kjøpe en sånn selv,man tjener jo fort den inn igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=59 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Har gjort det gratis for meg hos Jæger (BMW forhandleren) i Bergen. Ellers gjør jeg det vanligvis hos en jeg kjenner som jobber på et egnet verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar andre Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 er jo normalt å ta betalt for slikt da.. gjør det på verkstedet våres og om noen trenger en diagnose sjekk og service sletting.. er jo arbeid for oss og.. så at de tok 150,- for er jo lite å klage over.. kunne glatt tatt 300 pluss pluss.. men å ha en selv er mere lønnsomt selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Har koed noe sånt?kunne ikke finne det..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutth Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 Hvor finner jeg denne kontakten? Fungerer dette på E46? Noen som har prøvd det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Sant det steinar,men syns det er for mye uannsett så skal heller kjøpe selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 MOTOR ROMMET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 den finner du i motorrommet ditt på høyre eller venstre side. fungerte på min e39 hvertfall, og har lest at den har lbitt brukt på e60 eller e90 så den burde fungere på din også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå