Gå til innhold

er det alarm på e90 318d 2006 modell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg lurte på om det er alarm på min 318d 2006 modell pga forsikringen så står det bilen har alarm.. Stemmer det?

Hvordan kan jeg finne ut om den har alarm?

Er jo fjernbetjent lås og alt men jeg vet ikke hvor jeg kan se om den har det, har chassisnr, er det noe sted på nettet og slå opp for og se?

så lurte jeg litt på kjørecomputeren, det står 18 000km service men nå har jeg kjørt 2000km og det står fortsatt 18 000km service, er det 18 000km til den skal på service? rart den ikke teller nedover da..

Skrevet

Hei,

Om du har original alarm skal det være en rød diode under speilet. Defa har typisk en diode i frontruta eller lignende. Denne blinker med jevne mellomror, kanskje annenhvert eller hvert femte sekund, når alarm er på.

Avstand til service varierer med kjøremønster så kjører du pent kan den stå stille på 18000km en stund. Har blitt fortalt det går på antall tanker drivstoff, men jeg vet ikke om det er kun det som er avgjørende.

Skrevet

Jeg har ikke noenting som blinker annet en når jeg låser opp og igjen bilen, har jeg ikke alarm da?

Det må vel være orginalt med alarm på en 06 modell bil? :S

Skrevet
Er det en norsk bil eller en import bil? Import biler kan være uten alarm tror jeg, uten at jeg tør å påstå det..

Alarm er ikke standardutstyr på norske biler heller.

Skrevet
Jeg har ikke noenting som blinker annet en når jeg låser opp og igjen bilen, har jeg ikke alarm da?

Det må vel være orginalt med alarm på en 06 modell bil? :S

Er nok noe man må velge som ekstrautstyr på E90 og har du ingen blinkende rød diode så har du neppe alarm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...